دوشنبه 14 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تجمع کارگران نازنخ قزوين در مقابل مجلس، درپی تعطيلی کارخانه و پرداخت نشدن مطالبات، ايلنا

* کارخانه نازنخ قزوين از ۱۲ ارديبهشت ماه سال جاری تا کنون تعطيل شده‌است
* حجم مطالبات معوقه کارگران به ۶ ماه می‌رسد
* ۱۲۰ نفر از اين کارگران به نشانه اعتراض در مقابل ساختمان مجلس تجمع کردند.


ايلنا: دبير اجرايی خانه کارگر قزين می‌گويد: در پی تعطيلی و چندين ماه پرداخت نشدن مطالبات کارگران کارخانه نازنخ استان قزوين، جمعی از کارگران اين کارخانه امروز در مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی واقع در ميدان بهراستان تجمع کردند.
عيدعلی کريمی در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا گفت: کارخانه فرنخ و از ۱۲ ارديبشت ماه سال جاری تعطيل است و کارگران آن از زمان آخرين تعطليلی تاکنون مطالبات خود را رديافت نکرده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته اين فعال کارگری، حجم مطالبات انباشته کارگران نازنخ به شش ماه می‌رسد ودر حال حاضر ۱۲۰ نفر از کارگران اين کارخانه به منظور پيگيری مطالبات خود از قروين به تهران آمده‌اند تا در اعتراض به وضع موجود در مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی تجمع کنند.
کارخانه‌ نساجی فرنخ و مه نخ از واحدهای باسابقه استان قزوين است که در پی رکود چند سال اخير صنعت نساجی و خصوصی سازی از چند سال پيش تاکنون دچار بحران‌های کارگری شده است.
کارگران اين واحد توليدی در طی چند سال گذشته بارها به نشانه اعتراض در مقابل دفتر مسوولان دولتی در قزوين و تهران تجمع کرده‌اند و هيات دول نيز در حاشيه سفرهای استانی به قزوين مصوباتی را برای بهبود وضع کارگران و کارخانه به تصويب رسانده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016