سه شنبه 15 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ساسان آقايی، روزنامه‌نگار و فعال حقوق بشر، به يک سال حبس تعزيری مکوم شد، کميته گزارشگران حقوق بشر

کميته گزارشگران حقوق بشر - ساسان آقايی، روزنامه‌نگار و فعال حقوق بشر، از سوی شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به تحمل يک سال زندان محکوم شد.

به گزارش کميته گزارشگران حقوق بشر، اتهام ساسان آقايی "فعاليت تبليغی عليه نظام" عنوان شده و با توجه به اين اتهام، قاضی اشد مجازات را برای اين روزنامه‌نگار در نظر گرفته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين حکم که به امضای مقيسه، رياست اين شعبه رسيده غيرقطعی و قابل فرجام‌خواهی است.

آقايی در اول آذرما سال گذشته بازداشت و مدت ۴۰ روز را در سلول انفرادی بند ۲۰۹ گذراند. وی ۴۰ روز ديگر را نيز در سلول‌های چند نفره و سربسته اين بند پشت سر گذاشت و پس از انتقال به بند ۳۵۰ و تحمل نزديک به ۱۳۰ روز زندان، با قيد وثيقه در فروردين ماه آزاد شد.

ساسان آقايی، روزنامه‌نگار ۲۸ ساله، سابقه‌ی فعاليت در روزنامه‌های فرهيختگان، اعتماد ملی، اعتماد، توسعه و مردم‌سالاری را در کارنامه خود دارد.

وی همچنين از وبلاگ‌نويسان پرسابقه به شمار می‌رود که از هفت سال پيش تاکنون به طور مداوم در وبلاگ خود با عنوان «تريبون آزاد» به وبلاگ‌نويسی پرداخته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016