دوشنبه 21 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جزئيات تازه از توافق افزايش ۱۵درصدی ماليات اصناف، فارس

خبرگزاری فارس: معاون وزير بازرگانی با بيان اينکه الزام اظهار‌نامه‌ الکترونيکی برداشته شد، گفت: تا ۳۱ تير همه واحدهای صنفی بايد اظهار‌نامه‌ خود را براساس ۴۰ درصد ماليات قطعی سال ۸۷ ارائه کنند و ماليات قطعی سال ۸۸ با افزايش ۱۵ درصدی نسبت به ۸۷ بايد توسط اتحاديه‌ها تا ۳۱ مرداد تعيين و به ادارات مالياتی تحويل داده شود.

محمد‌علی ضيغمی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشريح جزئيات جلسه امروز وزارت بازرگانی با سازمان امور مالياتی و شورای اصناف کشور گفت: هفته گذشته تفاهمی در خصوص ماليات اصناف صورت گرفت اما ابهاماتی در خصوص درصد افزايش ماليات وجود داشت لذا با دستور مستقيم وزير بازرگانی از طرفين دعوت کرديم تا اين موضوع را بررسی کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: جلسه با حضور نمايندگان اصناف و نمايندگان سازمان امور مالياتی نزديک به شش ساعت طول کشيد و در آن تصريح شد تا ميزان افزايش قطعی ماليات سال ۸۸ نسبت به سال ۸۷ برابر ۱۵ درصد باشد لذا بر همين مبنا اصناف محترم بايد اظهار‌نامه‌های خود را تا پايان تيرماه حتما ارائه کنند.
معاون وزير بازرگانی گفت: در بحث اظهار‌نامه‌های الکترونيکی نيز شبهه‌ای بوجود آمده بود که برخی دواير مالياتی اعلام کرده بودند حتما اين اظهار‌نامه ها بايد به صورت الکترونيکی باشد که اين موضوع تعديل شد و تاکيد شد تا هيچ الزامی بر الکترونيکی بودن اظهار‌نامه‌ها وجود نداشته باشد.
وی افزود: تا ۳۱ تيرماه همه واحدهای صنفی بايد اظهار‌نامه‌های خود را براساس ۴۰ درصد ماليات قطعی سال ۸۷ ارائه کنند و ماليات قطعی سال ۸۸ با افزايش ۱۵ درصدی ماليات نسبت به سال ۸۷ نيز بايد توسط اتحاديه‌ها تا ۳۱ مردادماه تعيين و به ادارات مالياتی تحويل داده شود.
ضيغمی در پاسخ به اين سؤال که اگر ماليات قطعی براساس افزايش ۱۵ درصدی ۸۷ تعيين شده است پس چه لزومی دارد تا ۳۱ مردادماه اظهارنامه‌ها را تحويل دهند گفت: ماليات سال ۸۷ برخی اصناف هنوز قطعی نشده است.
معاون وزير بازرگانی در خصوص افزايش قيمت مرغ در برخی نقاط شهر تهران اظهار داشت: قيمت مرغ در تهران کاهشی بوده است و ان‌شاء‌الله به زودی عرضه مستقيم مرغ در تهران داير می‌شود که با همکاری مستقيم اتحاديه توليدی است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016