چهارشنبه 23 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرمانده نيروی زمينی ارتش: منطقه وسيعی از جنوب کشور تبديل به "زمين مسلح" می‌شود، فارس

خبرگزاری فارس: فرمانده نيروی زمينی ارتش از عملياتی شدن تاکتيک زمين مسلح در منطقه وسيعی در جنوب کشور از آبان‌ماه سال جاری خبر داد.

امير احمدرضا پوردستان فرمانده نيروی زمينی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، با اشاره به اجرای تاکتيک زمين مسلح به عنوان يکی از اقدامات ارتش در مقابله با هرگونه تهديد احتمالی دشمن، تصريح کرد: ما اين تاکتيک را در رزمايش‌های مختلف مورد ارزيابی قرار داده تجربيات خوبی نيز کسب کرديم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اينکه قصد داريم اين موضوع را در مقياس وسيع در آبان‌ماه در منطقه جنوب کشور اجرا کنيم، افزود: تاکتيک و طراحی‌های مورد نياز اين موضوع تدوين شده و نفرات و سلاح‌هايی که بايد به‌کار گرفته شوند نيز آماده است.
پوردستان با يادآوری اينکه رزمايش‌های اخير نيروی زمينی ارتش فرصتی مناسب برای مرور و اجرای موفق اين تاکتيک بوده است، افزود: وجود حسگرها و سامانه‌های کنترل دور که در مقابل اخلال و جنگ الکترونيک مقاومت خوبی دارند، از مواردی است که در اين تاکتيک مورد توجه بوده است.
وی همچنين در خصوص بکارگيری تجهيزات جديد الکترونيکی در امور مرزبانی کشور با بيان اينکه نه تجهيزات الکترونيکی و نه نيروی انسانی به تنهايی می‌تواند پاسخگوی نيازهای عملياتی ما باشد به خبرنگار فارس گفت: همزمان مرزبانی نيروی انتظامی و نيروی زمينی ارتش ترکيبی از تجهيزات الکترونيکی و نيروی انسانی خلاق را به‌کار می‌گيرند تا بتوانند به وظيفه خود عمل کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016