چهارشنبه 23 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اخراج و محروميت سه ساله از کنکور در انتظار دانشجويان شرکت های "هرمی"، ايسنا

دبير شورای مرکزی انضباطی دانشجويان وزارت بهداشت گفت: دانشجويان دانشگاه‌های علوم پزشکی که با فعاليت در شرکت‌های هرمی فضای دانشگاه را نا امن کنند از دانشگاه اخراج و تا سه سال از شرکت در کنکور محروم می‌شوند.

به گزارش سرويس صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، سيدمهدی طيبی تفرشی با اعلام اين خبر گفت: در بازنگری شيوه‌نامه انضباطی دانشجويان در سال ۸۸ موضوع رسيدگی به فعالان در شرکت‌های هرمی و نحوه برخورد با آنها به عنوان يک بند مهم مصوب شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: در اين بند آمده است که فعاليت دانشجويان در شرکت‌های هرمی و امثال آن تخلف بوده و متخلف در صورت وجود شاکی خصوصی بايد جبران خسارت کند.

طيبی تفرشی درخصوص مجازات دانشجويان هرمی در مقاطع مختلف اظهارکرد: در صورتی که دانشجوی متخلف يک‌بار به شورای انضباطی بيايد با تنبيهات بندهای ۷ تا ۱۲ شيوه‌نامه انضباطی از جمله محروميت از تسهيلات رفاهی دانشگاه از قبيل وام، خوابگاه، دريافت خسارت و منع موقت از تحصيل به مدت نيم سال و يک‌سال مواجه می‌شود.

وی افزود: در صورت تکرار تخلف، قانونگذار برای دانشجوی متخلف مجازات بسيار سخت از جمله اخراج از دانشگاه و برخوردار نشدن از حق شرکت در کنکور تا سه سال در نظر گرفته است.

بنابرگزارش پايگاه اطلاع رسانی دولت، دبير شورای مرکزی انضباطی دانشجويان وزارت بهداشت با اعلام اين که در دوسال اخير هيچ نمونه‌ای از فعاليت دانشجويان علوم پزشکی در شرکت‌های هرمی گزارش نشده است، يادآورشد: در آخرين مورد که گزارش شد سه دانشجو در سال ۸۶ به دليل فعاليت در يک شرکت هرمی و نا امن ساختن فضای خوابگاه و دانشگاه اخراج شدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016