پنجشنبه 24 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رئيس شورای اصناف: حل‌وفصل نهايی مناقشات مالياتی با اصناف؛ بازار امروز باز است، فارس

خبرگزاری فارس: رئيس شورای اصناف از حل و فصل نهايی مناقشات باقی مانده بر سر ماليات اصناف، به نتيجه رسيدن بحث نمونه‌گيری مالياتی و باز بودن بازار در روز جاری خبر داد.

قاسم نوده فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در خصوص مذاکرات صورت گرفته اصناف با وزرای اقتصاد و بازرگانی برای حل مشکل بازار اظهار داشت: مذاکرات خاصی صورت نگرفته است و تنها موردی که مورد اعتراض بازاريان قرار گرفته بود را پيگيری کرديم و به نتيجه رسيديم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با اشاره به بحث نمونه‌گيری مالياتی اظهار داشت: کليه نمونه‌گيری‌های مالياتی بايد بر اساس مستندات باشد.
رئيس شورای اصناف گفت: قبلا اين مستندات ذکر نشده بود و اگر مأمور مالياتی از کسی خوشش نمی‌آمد امکان داشت ماليات او را بالاتر بگيرد.
نوده فراهانی در واکنش به اين سؤال فارس که آيا بازار تهران و برخی شهرها با توافقات صورت گرفته به فعاليت خود ادامه می‌دهند، گفت: توافق صورت گرفته در روز گذشته مورد اعتراض بازار بوده است که به نتيجه رسيديم، ساير توافقات به قوت خود باقی است و شب گذشته نمايندگان بازار قول دادند تا از امروز بازار باز باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016