دوشنبه 11 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی‌نژاد: آماده‌ايم با اوباما درباره مسائل جهانی گفت‌وگو کنيم، صهيونيست‌های احمق، آدم اجير کرده‌اند که مرا ترور کنند، ايلنا

ـ به من گفتند که بوش از گفت‌وگو در برابر رسانه‌ها واهمه دارد، من گفتم اشکالی ندارد می‌تواند مشاورانش را نيز با خود بياورد.


ايلنا : رئيس‌جمهور با بيان اينکه صهيونيست‌های احمق، آدم اجير کرده‌اند که مرا ترور کنند،افزود: اين همه ملت ايران را ترور کرديد به کجا رسيده‌ايد، امروز تک‌تک ملت ايران سياوش، رستم، آرش و يک رزمنده دلاور هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا، محمود احمدی‌نژاد پيش از ظهر امروز در همايش بزرگ ايرانيان مقيم خارج از کشور طی سخنانی با اعلام آمادگی ايران برای مذاکره با آمريکا در خصوص مساله هسته‌ای کشورمان،گفت: ما اين آمادگی را زمان بوش هم اعلام کرديم و گفتيم که حاضريم در برابر رسانه‌ها با رئيس‌جمهور آمريکا بنشينيم و گفت‌وگو کنيم.
وی افزود: اما به من گفتند که بوش از اين گفت‌وگو در برابر رسانه‌ها واهمه دارد، من گفتم اشکالی ندارد می‌تواند مشاورانش را نيز با خود بياورد.
رئيس‌جمهور کشورمان ادامه داد: سال گذشته نيز آمادگی خود را اعلام کرديم هم‌اکنون نيز می‌گوييم آماده‌ايم بنشينيم با اوباما مرد و مردانه البته با منطق مسائل جهانی را به روی ميز بگذاريم و گفت‌وگو کنيم.
وی تاکيد کرد: ما آمادگی داريم در بالاترين سطح گفت‌وگو کنيم و غرض ما فريب دادن کسی نيست.
رئيس‌جمهور کشورمان در بخش ديگری از سخنان خود با بيان اينکه صهيونيست‌های احمق، آدم اجير کرده‌اند که مرا ترور کنند،افزود: اين همه ملت ايران را ترور کرديد به کجا رسيده‌ايد، امروز تک‌تک ملت ايران سياوش، رستم، آرش و يک رزمنده دلاور هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016