دوشنبه 11 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قطع ملاقات‌های بند ۳۵۰ زندان اوين، رهانا

خبرگزاری حقوق بشر ايران - رهانا
مسئولان زندان اوين، روز جاری، ملاقات‌های زندانيان بند ۳۵۰ زندان اوين با خانواده‌های‌شان را قطع کردند.

در پی انتقال ۱۷ زندانی سياسی از بند ۳۵۰ زندان اوين به بند ۲۰۹ و سلول‌های انفرادی اين زندان، روز جاری، مسئولان زندان اجازه‌ی ملاقات خانواده‌ها با زندانيان را لغو کرده و ملاقات‌ها را قطع کرده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار رهانا، از روز دوشنبه هفته‌ی گذشته، پس از انتقال ۱۷ زندانی سياسی به سلول‌های انفرادی، اين زندانيان دست به اعتصاب غذا زدند و امروز هشتمين روز از اعتصاب غذا را پشت سر می‌گذارنند.

قطع ملاقات‌های بند ۳۵۰ زندان اوين در حالی صورت می‌گيرد که چندی پيش نيز، تلفن‌های بند ۳۵۰ برای مدت چند روز قطع شده بود و امکان برقراری ارتباط بين زندانيان و خانواده‌های‌شان وجود نداشت.

علی مليحی فعال دانشجويی و عضو ادوار تحکيم وحدت، بهمن احمدی امويی روزنامه نگار، حسين نورانی نژاد روزنامه نگار و عضو جبهه مشارکت، عبدالله مومنی فعال دانشجويی و سخنگوی ادوار تجکيم، علی پرويز فعال دانشجويی، حميدرضا محمدی فعال سياسی، جعفراقدامی فعال مدنی، بابک بردبار عکاس خبری، ضيا نبوی دانشجوی محروم از تحصيل، ابراهيم (نادر) بابايی فعال مدنی و از جانبازان جنگ ايران و عراق، کوهيار گودرزی فعال حقوق بشر و وب نگار، مجيد دری فعال دانشجويی، مجيد توکلی فعال دانشجويی، کيوان صميمی روزنامه نگار، غلامحسين عرشی و محمد حسين سهرابی راد از جمله زندانيان منتقل شده به سلول انفرادی هستند که در اعتصاب غذا به سر می برند.همچنين پيمان کريمی آزاد از بازداشت شدگان حوادث عاشورا که به بيماری ديابت مبتلا است پس از دو روز اعتصاب غذا به بيمارستان منتقل شده و از حال وی تاکنون خبری در دست نيست .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016