سه شنبه 12 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی‌نژاد: صداوسيما در صف مقدم رويارويی با طراحی‌های فتنه‌انگيز دشمنان بشريت است، ايسنا

رييس‌جمهور گفت: امروز ملت ايران پيشگام عدالت‌خواهی، عزت‌طلبی و آزادی‌خواهی ملت‌هاست. امروز ملت ايران در حال مديريت تغيير مناسبات جهانی است و در اين ارتباط نقش رسانه ملی بسيار مهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) دکتر محمود احمدی‌نژاد روز سه‌شنبه در حاشيه هجدهمين نشست سراسری افق رسانه در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوالی در ارتباط با اهميت صدا و سيما افزود: در واقع می‌توان گفت مجموعه‌ای که زبان ملت ايران است، رسانه ملی است که آرمان‌ها، انديشه‌ها و فرهنگ ملت ايران و انقلاب اسلامی را در داخل و خارج از کشور منتشر می‌کند و هيچ مجموعه‌ای قابل مقايسه با آن نيست و جايگزينی ندارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: امروز مسووليت رسانه‌ ملی کار موازی به موازات سايرين نيست، بلکه تجلی همه‌ انديشه‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است. رسانه‌ ملی در صف مقدم رويارويی با همه بداخلاقی‌ها، کج‌انديشی‌ها و طراحی‌های فتنه‌انگيزی است که دشمنان بشريت طراحی می‌کنند.

وی گفت: من از همه دست‌اندرکاران رسانه‌ ملی تشکر و قدردانی می‌کنم.

به گزارش ايسنا، صبح روز چهارشنبه هجدهمين نشست سراسری افق رسانه (ويژه معاونت برون‌مرزی صداوسيما) با حضور دکتر محمود احمدی‌نژاد رييس‌جمهور کشورمان، ثمره هاشمی دستيار ارشد رييس‌جمهور و ضرغامی رييس سازمان صداوسيما برگزار شد.

در ابتدای اين نشست، عزت‌الله ضرغامی رييس سازمان صداوسيما به ارايه گزارشی از فعاليت‌های راديويی و تلويزيونی برون‌مرزی صداوسيما پرداخت و سپس رييس‌جمهور در ارتباط با اهميت رسانه و هم‌چنين مسائل بين‌المللی سخنرانی کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016