چهارشنبه 13 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جوسازی رسانه‌های عربی و ادعای ترور احمدی‌نژاد، جزئيات يک حادثه، مهر

همدان - خبرگزاری مهر: بر خلاف جوسازيهای برخی رسانه های عربی و ادعای ترور دکتر محمود احمدی نژاد در همدان، شاهدان عينی سفر رئيس جمهور به همدان تاکيد می کنند صرفا يک بمب دست ساز صوتی در فاصله ای زياد با خودروی حامل رئيس جمهور منفجر شده است.
به گزارش خبرنگار مهر در همدان، به گفته شاهدان عينی در هنگام استقبال گسترده آحاد مردم از رئيس جمهور در خيابان پاستور شهر همدان ، يک بمب دست ساز صوتی منفجر شده است که در پی اين حادثه آسيبی به هيچ شخصی وارد نشده است. در پی اين حادثه دودی نيز برای لحظاتی در فضا منتشر شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همچنين به گفته شاهدان چند نفر به عنوان مظنون در اين زمينه دستگير شده اند.

رئيس جمهور برای سيزدهمين سفر استانی خود در همدان بسر می برد.

يادآوری می شود برخی رسانه های منطقه ، از جمله شبکه العربيه و پس از آن تعدادی از رسانه های خارج از کشور با انتشار خبرهای فوری مدعی سوء قصد به رئيس جمهوری شدند.

اين در حالی است که محل انفجار اين بمب دست ساز با رئيس جمهور فاصله زيادی داشته و هنوز از انگيزه های فردی که مرتکب اين اقدام شده گزارشی منتشر نشده است.

مسئولان مشغول بررسی ابعاد اين اقدام هستند و برنامه های رئيس جمهوری طبق روال عادی در اين سفر ادامه دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016