سه شنبه 19 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

درد شديد و از کارافتادگی نسبی پای راست عيسی سحرخيز در زندان رجايی شهر، جرس

جرس: عيسی سحرخيز، روزنامه‌نگار و عضو شورای مرکزی انجمن دفاع از آزادی مطبوعات که از درد شديد و ازکارافتادگی نسبی پای راست در رنج است، همچنان بدون هيچ مرخصی در زندان رجايی‌شهر کرج در حبس است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش رسيده به جرس به نقل از بستگان اين روزنامه‌نگار، پزشکان حاضر در زندان به مسئولان زندان گفته‌اند که ويلچری برای او تهيه شود و قرار است در ملاقات آخر هفته (پنج‌شنبه)، خانواده‌ وی، وسايل ضروری مورد نياز ازجمله توالت فرنگی را به همراه ببرند.

اين گزارش حاکی است، با توجه به مشخص نبودن علت ازکارفتادگی تقريبا کامل پای راست وی، و درد دائمی و شديد وی، پزشکان همچنين توصيه کرده‌اند که ازاو عکس‌های رنگی و تخصصی MRI به‌منظور تشخيص دقيق، گرفته شود. سحرخيز درحال حاضر با استفاده از مسکن و داروهای آرام‌بخش، درد يادشده را تحمل می‌کند و بيشتر در حالت استراحت کامل، قرار دارد. چنان‌که وی به بستگانش گفته است، قادر به راه رفتن نيست و از درد شديد و پيوسته ای که از ناحيه‌ کمر شروع شده و تا انگشتان پای راست امتداد می‌يابد، در ناراحتی است.

سحرخيز، مديرمسئول نشريه‌ توقيف شده‌ آفتاب، بيش از يکسال است که به‌دنبال حوادث پس از انتخابات و به ‌دليل يادداشت‌های سياسی و ديدگاه‌هايش، در بازداشت بسرمی‌برد. او همچنين ازجمله معدود زندانيانی است که تاکنون و با وجود نياز به معالجه و درمان، امکان استفاده از مرخصی نيافته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016