جمعه 22 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عيسی سحرخيز همچنان درد می‌کشد، جرس

جرس: عيسی سحرخيز، روزنامه‌نگار و تحليل‌گر مسائل سياسی همچنان از درد شديدی که در پای راست وی رخ نموده، در رنج است.

اين عضو شورای مرکزی انجمن دفاع از آزادی مطبوعات ايران که از نيمه‌ تيرماه سال گذشته در بازداشت بسر می‌برد، حدود دو هفته است که درد شديدی را از کمر تا انگشتان پای راست خود تحمل می‌کند. سحرخيز هرچند در ملاقات با بستگان خود، از رسيدگی‌های پزشکی و پيراپزشکی در زندان رجايی‌شهر کرج، قدردانی کرده، اما تاکيد نموده است که با وجود استفاده از قرص‌های متعدد و گوناگون (آرام‌بخش‌ها و تسکين‌دهنده‌های متنوع) از درد پيوسته و آزاردهنده در پای راست خود، که علل ايجاد آن مشخص نشده، در رنج است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خانواده‌ اين فعال سياسی، در پی هماهنگی‌های صورت گرفته با مسئولان زندان، برخی ملزومات مورد نياز وی (ازجمله ويلچر و توالت فرنگی) را ديروز، پنج‌شنبه، تحويل زندان رجايی‌شهر داده‌اند. همسر سحرخيز همچنين در نامه‌ای به دادستان تهران، خواستار رسيدگی فوری به بيماری و وضع ويژه و پر درد اين روزنامه‌نگار، و امکان ادامه درمان وی در مراکز تخصصی پزشکی شده است. گفته می‌شود پزشکان برای تشخيص قطعی علل بيماری سحرخيز و درمان کامل وی، عکس‌برداری‌های تخصصی چون MRI را توصيه کرده‌اند.

سحرخيز، مديرکل اسبق مطبوعات داخلی وزارت ارشاد در دولت اول سيدمحمد خاتمی، حدود ۱۴ ماه است که در بازداشت بسر می‌برد و ازجمله زندانيانی است که در اين مدت، هيچ مرخصی نداشته است. وی هم‌اينک با جمعی ديگر از زندانيان سياسی و مطبوعاتی حوادث پس از انتخابات ۲۲خرداد (ازجمله: احمد زيدآبادی، داوود سليمانی، مهدی محموديان، مسعود باستانی، و منصور اسانلو) در زندان رجايی‌شهر کرج، در حبس است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016