پنجشنبه 28 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محبوبه کرمی با توديع وثيقه ۵۰۰ ميليون تومان آزاد شد، تغيير برای برابری

محبوبه کرمی فعال جنبش زنان و عضو کمپين يک ميليون امضاء، شامگاه چهارشنبه ۲۷ مردادماه با توديع وثيقه ۵۰۰ميليون تومانی آزاد شد.

کرمی که ۱۷۰ روز در بازداشت بود، روز شنبه، ۲۳ مرداد ماه به دادگاه احضار و در همان روز برای وی قرار وثيقه صادر شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محبوبه کرمی در تاريخ ۱۱ اسفند ماه ۱۳۸۸، پس از تفتيش منزل و ضبط برخی از وسايل شخصی برای پنجمين بار دستگير و روانه بند ۲ الف سپاه شد. وی بيش از ۸۰ روز در اين بند نگهداری و سپس به سلول زندانيان سياسی در بند نسوان اوين، اتاق ۵، بند ۲ بالا منتقل شد. بار اول و دوم بازداشت وی در رابطه با حوادث ۱۸ تير بود. بار سوم، ۲۴ خرداد ۱۳۸۷ به اتهام اقدام عليه امنيت ملی بازداشت و پس از ۷۰ روز آزاد شد. بارديگر، ۶ فروردين ۱۳۸۸ به همراه ۱۱ تن از اعضای کمپين و فعالان جنبش زنان که قصد ديدار نوروزی با خانواده زهرا بنی يعقوب را داشتند به اتهام اخلال در نظم عمومی دستگير و پس از ۱۳ روز آزاد شد. در همه پروندههای فوق، حکم تبرئه برای وی صادر شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016