چهارشنبه 3 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

غفوری فرد: موتلفه حزب فراگير با ترکيب احزاب اصول گرا تشکيل می دهد، مهر

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی از برنامه اين حزب برای تشکيل حزب جامع و فراگير متشکل از احزاب اصولگرا خبر داد.
حسن غفوری فرد عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و نماينده مردم تهران در حاشيه برگزاری جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام اين خبر افزود: حزب موتلفه اسلامی به دنبال ايجاد يک جريان جديد حزبی متشکل از افراد اصولگرا است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: اين حزب جامع از ترکيب حزب موتلفه و تشکلهای صنفی و سياسی همچون جامعه اسلامی مهندسين، جامعه اسلامی ورزشکاران، جامعه اسلامی دانشجويان، جامعه اسلامی اصناف و احزابی که عضو جبهه پيروان خط امام و رهبری هستند، تشکيل می شود.

حزب موتلفه اسلامی بيش از ۴۵ سال سابقه فعاليت دارد .

غفوری فرد در بيان اهداف تشکيل اين حزب فراگير نيز گفت : احزاب در جامعه در حال حاضر تحرک زيادی ندارند و به اين وسيله می خواهيم خون جديدی در زمينه فعاليت های حزبی در احزاب جريان پيدا کند.

به گزارش مهر ، پيش از اين جامعه اسلامی مهندسين اقداماتی را برای تشکيل حزب فراگير اصولگرايان آغاز کرده بود.

بنا براين گزارش هفتم تير ماه سال ۸۷ در هشتمين کنگره جامعه اسلامی مهندسين، اکثريت قاطع اعضای اين حزب به تشکيل حزب فراگير رای دادند . چهار ماه بعد در آبان ماه سال گذشته نيز مسئول روابط عمومی جامعه اسلامی مهندسين در باره اقدامات انجام شده در راستای حزب فراگير خبر داد که کارگروهی از اعضای ارشد جامعه اسلامی مهندسين و تعدادی از چهره های فرا حزبی تشکيل شده است. باهنر ساختار حزب فراگير خود را در قالب دو لايه ۳۰ نفره و ۳۰۰ نفره تعريف کرده و قرار است لايه ۳۰ نفره اين حزب متشکل از شخصيت ها و چهره های شاخص نظام و لايه ۳۰۰ نفره بر اساس توزيع منطقه‌ای و به لحاظ سهميه‌ بندی صنفی و جنسيتی از اقشار و اصناف و تخصص های مختلف باشد .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016