سه شنبه 23 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احتمال بروز سکته مغزی برای کاظمينی بروجردی در زندان اوين، ‎کميته گزارشگران حقوق بشر

کميته گزارشگران حقوق بشر- به گزارش منابع آگاه، طی ماه های اخير آقای بروجردی دچار سردرد، سرگيجه، حالت تهوع، اختلالات بينائی و بی حسی در دست و پا بوده و به کرات تعادل خود را از دست داده و به زمين خورده است.

بنابر اظهارات پزشکان درمانگاه زندان اوين، که آقای بروجردی را معاينه کرده اند، موارد مذکور مشکوک به تومور مغزی است.

يکی از منابع آگاه که نخواست نامش فاش شود، در اين رابطه اذعان نموده است که:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


"بدون MRI و انجام آزمايشهای تخصصی، نمی توان بطور دقيق در اين باره اظهار نظر کرد ولی با توجه به وضعيت وخيم جسمی آقای بروجردی و اينکه طی ماه های گذشته نيز ايشان بارها تعادل خود را از دست داده و به زمين خورده، لذا خطر بروز سکته مغزی ايشان را تهديد می کند و بايد هرچه سريعتر در بيمارستانی مجهز بستری گردد."

سيد محمد حسين کاظمينی بروجردی در هشتم اکتبر ۲۰۰۶ (شانزدهم مهر ۱۳۸۵) در منزل شخصی اش دستگير و پرونده ای عليه او در دادگاه ويژه روحانيت تشکيل شد، و تحت شديدترين فشارهای روحی و جسمی قرار گرفت. وی هم اکنون در شرايط بسيار بد جسمی در زندان اوين به سر می برد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016