یکشنبه 28 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ساعات کاری جديد در پايتخت اعلام شد، وزير کشور: تغيير ساعت به مدت ۳ ماه آزمايشی اجرا می‌شود، ايسنا

وزير کشور ساعات کار جديد موسسات، نهادها و مدارس را در پايتخت اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار «شهری» خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، محمدمصطفی نجار، وزير کشور عصر يکشنبه در حاشيه جلسه هيات دولت در مورد ساعات جديد آغاز به کار موسسات، نهادها و مدارس در تهران اظهار داشت: با توجه به فرا رسيدن اول مهر و تغيير فصل مشکلاتی برای شهروندان ايجاد می‌شود که با توجه به جلساتی که شورای عالی ترافيک با دستگاه‌ها و ادارات مختلف داشت و مجموعا در طی ۱۳ جلسه پيشنهاداتی برای دولت آماده شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی اضافه کرد:‌ بر اين اساس از اول مهر ساعات کار جديد ابلاغ می‌گردد که اين ساعات کار آزمايشی و برای مدت سه ماه اجرا و پس از آن در صورت لزوم اصلاح می‌شود.

وزير کشور اين تغييرات جديد را بهترين گزينه توصيف کرد چرا که نظرات تمامی دستگاه‌ها کسب شده است.

وی افزود: بر اين اساس ساعات کار واحدهای نظامی ۶:۳۰ تا ۷، واحدهای صنعتی ۷، مدارس ۷:۳۰ (۷:۱۵ تا ۷:۴۵ به صورت شناور)، بانک‌ها و دانشگاه‌ها ۸، ادارات عمومی ۸:۳۰ و بازار تهران ۹:۳۰ تا ۱۰ تعيين شده است.

وزير کشور همچنين در پاسخ به سوال خبرنگار ايسنا در مورد لايحه جامع انتخابات نيز گفت که اين لايحه در دست اقدام است و بزودی به دولت ارائه می‌شود.

به گفته وزير کشور در مورد بحث قانون احزاب نيز جلساتی برگزار شده و نظرات نخبگان و کارشناسان اخذ شده است و بزودی ارائه می‌گردد.

نجار در پاسخ به سوال ديگری در مورد بحث آزادی گروگان‌های اخير در سيستان و بلوچستان نيز گفت: در محور بين چابهار ـ زاهدان و در نزديکی شهرستان سرباز عده‌ای از اشرار به قصد اخاذی راه‌بندان ايجاد کردند و با توقف اتوبوسی ضمن گرفتن اموال مسافران، شش تن که شامل يک کارمند بانک و پنج نفر سرباز نيروی هوايی بودند را به گروگان گرفتند.

وی ادامه داد: با تلاش‌های رزمندگان قرارگاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و کمين بر سر مسير اشرار يک نفر از آن‌ها به هلاکت رسيد و چند نفر ديگر مجروح شدند و نهايتا شش گروگان آزاد شدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016