شنبه 17 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

موسوی و رهنورد با علیرضا بهشتی شیرازی دیدار کردند، کلمه

میر حسین موسوی و زهرا رهنورد در دیدار با علیرضا بهشتی شیرازی ، از صبر و استقامت او در دوران زندان تجلیل کردند.

به گزارش کلمه، بهشتی شیرازی دراین دیدار که در نخستین روز آزادی اش انجام گرفت ، گزارشی مختصر از دوران بازداشت اش را به موسوی ارائه و روحیه زندانیان سیاسی بویژه زندانیان حوادث پس از انتخابات را خوب و مقاوم توصیف کرد.

او که مشاور ارشد میر حسین موسوی است یکشنبه شب (یازدهم مهر ماه )پس از تحمل نه ماه حبس از زندان اوین آزاد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بهشتی شیرازی در دوران نخست وزیری موسوی دبیر هیات دولت بود و پس از کناره گیری موسوی او نیز به کار های فرهنگی مشغول شد و همواره به عنوان یک شخصیت فرهنگی به فعالیت ادامه داد. او با حضور موسوی در عرصه ی انتخابات به عنوان مشاور موسوی به عرصه ی سیاست بازگشت. وی همچنین تالیفات فرهنگی و مذهبی دارد.

سردبیر روزنامه کلمه سبز ماه‌های نخست بازداشت خود را در سلول های انفرادی بند ۲۰۹ اوین گذراند و پس از آن به اندرزگاه هفت زندان اوین و سپس به همراه دیگر مشاوران ارشد موسوی، عرب مازار و بهزادیان نژاد به بند ۳۵۰ این زندان منتقل شد .او تا آخرین روز بازداشتش به همراه جمعی دیگر از زندانیان سیاسی در همین بند نگهداری شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016