یکشنبه 18 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تهديد احمد صدر حاج سيد جوادی، کهنسال ترين کنشگر سياسی ايران به بازداشت و آزار جسمی و روانی خانواده، کلمه

در پی انتشار نامه های اعتراضی دکتر احمد صدر حاج سيد جوادی در خصوص عملکرد دولت احمدی نژاد، ماموران وزارت اطلاعات آشکارا خانواده وی را به بازداشت و آزار جسمی و روانی شديد تهديد کردند.همچنين گفته می شود که بازداشت اخير دبيرکل و برخی اعضای نهضت آزادی ايران با صدور اين نامه ها بی ارتباط نبوده و با هدف تحت فشار قرار دادن اعضای اين حزب ملی و مذهبی جهت توقف کامل حزب و اعضای آن صورت گرفته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در پی انتشار نامه های اعتراضی دکتر احمد صدر حاج سيد جوادی در خصوص عملکرد دولت احمدی نژاد، ماموران وزارت اطلاعات آشکارا خانواده وی را به بازداشت و آزار جسمی و روانی شديد تهديد کردند.

به گزارش کلمه، احمد صدر حاج سيد جوادی، وزير دادگستری دولت موقت و عضو شورای انقلاب، روز پنج شنبه پانزدهم مهر ماه به طور آشکار از سوی ماموران اطلاعات دولت احمدی نژاد مورد تهديد قرار گرفت. ماموران امنيتی تاکيد کرده اند که در صورت تداوم انتشار نامه های اعتراضی از سوی اين فعال سياسی، اقدام به بازداشت و آزار جسمی و روانی خانواده وی خواهند کرد.

اين تهديدات از سوی نهاد های حکومتی در حالی انجام می شود که دکتر صدر حاج سيد جوادی اخيرا در نامه ای خطاب به دبير کل سازمان ملل، پاپ بنديکت شانزدهم و رئيس اتحاديه اروپا، خواستار اقدامات فوری اين افراد و نهادهای تحت امرشان برای توقف احکام اعدام صادره پيرامون فعالان سياسی و معترضان به دولت احمدی نژاد شده بود.

صدر حاج سيد جوادی که به عنوان کهنسال ترين فعال سياسی در ايران شناخته می‌شود، با يادآوری اين نکته که او پيش از انقلاب ۱۳۵۷ نيز تظلم خواهی بسياری از زندانيان سياسی از جمله رهبر کنونی ايران را به سمع مسئولان نهادهای بين المللی می رسانده، خواستار دخالت شورای حقوق بشر سازمان ملل و دادگاه کيفری بين المللی برای رسيدگی به نقض حقوق بشر در ايران و محاکمه احمدی نژاد شده بود.

همچنين گفته می شود که بازداشت اخير دبيرکل و برخی اعضای نهضت آزادی ايران با صدور اين نامه ها بی ارتباط نبوده و با هدف تحت فشار قرار دادن اعضای اين حزب ملی و مذهبی جهت توقف کامل حزب و اعضای آن صورت گرفته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016