سه شنبه 27 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پسر و وکیل سکینه آشتیانی، روز سه شنبه محاکمه می شوند، جرس

جـــرس: کمیته های بین المللی علیه اعدام و سنگسار اعلام کرده اند که سه شنبه ٢۷ مهر (١٩ اکتبر) سجاد قادرزاده و هوتن کیان که یکشنبه گذشته همراه با دو روزنامه نگار آلمانی در تبریز دستگیر شده بودند، محاکمه خواهند شد.

ماموران امنیتی جمهوری اسلامی، یکشنبه ١۸ مهر (١٠ اکتبر)، با یورش به دفتر هوتن کیان وکیل سکینه محمدی آشتیانی، بانوی محکوم به اعدام، او و سجاد قادرزاده، پسر ٢٢ ساله سکینه و دو روزنامه نگار و عکاس آلمانی که مشغول مصاحبه با آنها بودند را دستگیر کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کمیته بین المللی علیه اعدام و کمیته بین المللی علیه سنگسار خاطرنشان کرده اند "جمهوری اسلامی هنوز رسما درمورد دستگیری هوتن و سجاد خبری منتشر نکرده و از سلامت این دو نفر و همینطور دو شهروند آلمانی خبری در دست نیست."

این گزارش افزود "این بازداشت شدگان در یک زندان مخفی در تبریز نگهداری می شوند و در طول هفته گذشته مورد بازجوئی قرار گرفته اند و طبق اطلاعات رسیده، سجاد و هوتن درمورد تماس هائی که با رسانه های خارجی داشته اند مورد بازجوئی قرار گرفته اند و بویژه سجاد تحت فشار شدیدی قرار دارد."

مقامات جمهوری اسلامی طی روزهای اخیر، مکررا دو شهروند آلمانی دستگیر شده را "غیر خبرنگار" و "مرتبط با شبکه های ضد انقلاب" ذکر کرده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016