دوشنبه 10 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهمانپرست: نگرانی ايران از وضعيت حقوق‌ بشر در آمريکا، مهر

سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد: ايران نسبت به وضعيت حقوق بشر در کشورهای غربی بويژه آمريکا نگرانی جدی دارد و ديدگاه تهران درباره اين شرايط در اجلاس يو پی آر سازمان ملل که مربوط به پرونده آمريکا است، مطرح خواهدشد.
رامين مهمانپرست در گفتگو با خبرنگار مهر درباره مواضع جمهوری اسلامی ايران در اجلاس آتی "يو پی آر" که در خصوص وضعيت حقوق بشر در آمريکا است، گفت: نسبت به وضعيت حقوق بشر در کشورهای غربی نگرانی جدی داريم و حتما نکات مورد نظر خود را در اجلاس يو پی آر مطرح خواهيم کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: فکر می کنيم کشورهای غربی يک نوع فرار به جلو دارند و ديگران را درحالی به عدم رعايت حقوق بشر متهم می کنند که بر وضعيت نامناسب خود در حقوق بشر سرپوش بگذارند.

مهمانپرست افزود: حتما بايد همه سازمان های مردمی و غيردولتی وهمچنين کشورهای مستقل جهان که از وضعيت نامناسب حقوق بشر نگرانی دارند به طورجدی دراين اجلاس وارد شوند. موارد متعدد نقض حقوق بشردرآمريکا را گوشزد و از اين کشوربخواهند تا رويه خود را تغيير داده و به حقوق انسان ها احترام بيشتری بگذارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکيد بر اينکه يکی از جدی ترين موارد نقض حقوق بشر مربوط به عدم رعايت حقوق افراد در داخل خود آمريکا است، گفت: رفتارهای خشونت آميز پليس ، رفتارهای نامناسب با زندانيان، عدم دسترسی زندانيان به خانواده ها و وکلايشان، بازداشت های غير قانونی متعدد برخی موارد از نقض حقوق بشر است که در داخل آمريکا رخ می دهد.

مهمانپرست عدم رعايت و احترام به حقوق اقليت ها و توهين به مقدسات اديان ديگر به بهانه آزادی بيان را از مصداق های روشن ديگر نقض حقوق بشر در آمريکا خواند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016