سه شنبه 11 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

۴۵ روز بی‌خبری مطلق از فواد سجودی فريمانی دانشجوی محبوس در بند سپاه پاسداران، دانشجونيوز

فواد سجودی فريمانی دانشجوی دانشگاه اميرکبير از ۴۵ روز پيش بازداشت شده و هيچ گونه اطلاعی از وضعيت وی در دسترس نيست.


به گزارش دانشجونيوز، عليرغم آنکه فواد سجودی فريمانی در اواخر شهريورماه توسط نيروهای امنيتی بازداشت شده است، از وضعيت سلامتی و چگونگی برخورد با وی هيچگونه اطلاعی در دسترس نيست. تنها خبری که پس از يک ماه و نيم از وی به دست آمده آن است که اين دانشجو توسط نيروهای سپاه پاسداران بازداشت شده و طی ۴۵ روز گذشته در سلول انفرادی بند ۲-الف سپاه پاسداران در زندان اوين محبوس است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عدم پاسخگويی مسئولين نسبت به وضعيت سلامت و وضعيت بازداشت اين دانشجو، باعث نگرانی شديد خانواده وی و دوستان اين دانشجو شده است.

فواد سجودی فريمانی دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه پلی تکنيک و از فعالين صنفی اين دانشگاه است که دوران کارشناسی خود را از دانشگاه شريف گذرانده است.

۴۵ روز بی‌خبری از اين دانشجوی زندانی و نگهداری وی در بند ۲-الف زندان اوين که در اختيار ماموران مرکز جرائم سازمان يافته سپاه پاسداران قرار دارد، نگرانی‌ها را در مورد وضعيت سلامت اين دانشجو افزايش داده است.

پيش از اين موارد بسياری از شکنجه و فشار بر زندانيان در اين بند زندان اوين گزارش شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016