سه شنبه 11 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سخنگوی وزارت امور خارجه: ايرانيان به فرانسه سفر نکنند ناامن است، ايلنا

ايلنا : سخنگوی وزارت امور‌خارجه پس از اتمام پرسش و پاسخ با خبرنگاران به اتباع ايرانی توصيه کرد؛ به دليل ناامنی در کشور فرانسه از سفر به اين کشور خودداری کنند.
به گزارش خبرنگار ايلنا ، رامين مهمان پرست با اشاره به بحران اقتصادی در کشورهای غربی و به خصوص بحران به وجود آمده در کشور فرانسه، اظهار داشت: به اتباع خود توصيه می‌کنيم از سفر به کشور فرانسه خودداری کند و اگر به اين کشور سفر کردند بايد مراقبت‌های لازم را انجام بدهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: ظاهرا وضعيت ناامنی در آن کشور به حدی رسيده که هموطنان ما بايد مراقبت‌های لازم را در اين زمينه لحاظ کنند.
وی با اشاره به اقدامات وزارت خارجه خاطرنشان کرد: اين هشدارها در سايت وزارت‌امور‌خارجه به اطلاع هموطنان ما رسيده است.
مهمان‌پرست در پاسخ به سوالی مبنی بر انتخابات ميان دوره‌ای در آمريکا و احتمال پيروزی جمهوری خواهان در اين انتخابات و تاثير آن بر سياست خارجی ايالات متحده خاطرنشان کرد: در همين مدت هم که دموکرات‌ها بر سر کار بودند کسی متوجه رفتن جمهوری‌خواهان نشد.
وی افزود: رويکرد اصلی مقامات آمريکايی بايد تغيير کند در غير اين صورت اين تغييرات در سياست خارجه آنها تاثيری به دنبال نخواهد داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016