چهارشنبه 12 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تاييد حکم شش سال حبس تعزيری برای نظام حسن‌پور، يکی از بازداشت‌شدگان وقايع پس از انتخابات، کميته گزارشگران حقوق بشر

کميته گزارشگران حقوق بشر - دادگاه تجديدنظر استان تهران، حکم شش سال حبس تعزيری برای نظام حسن‌پور، از بازداشت‌شدگان وقايع پس از انتخابات را عينا تاييد کرد.

پيش از اين، شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به قضاوت مقيسه، اين شهروند زندانی را به اتهام «اقدام عليه امنيت ملی و مقاومت در برابر ماموران دولت» به شش سال حبس تعزيری محکوم کرده بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين شهروند ۲۵ ساله اهل يکی از روستاهای توابع کوهدشت، نزديک به پنج ماه پيش در روستای محل زندگی‌اش توسط نيروهای وزارت اطلاعات با همکاری بسيج محلی بازداشت شد. وی به مدت چهار ماه در بند ۳۵۰ زندان اوين بلاتکليف بود و هيچ‌گونه رسيدگی درمورد پرونده‌اش صورت نگرفت.

علت بازداشت اين زندانی گمنام شرکت در اعتراضات پس از انتخابات رياست جمهوری سال گذشته عنوان شد، ضمن اينکه تصوير نظام حسن‌پور نيز در نشريه ويژه نيروی انتظامی منتشر شده بود.

لازم به‌ ذکر است در ابتدا برادر اين زندانی سياسی بازداشت شد و نهادهای امنيتی اعلام کردند نظام حسن‌پور بايد خود را تحويل دهد تا برادرش آزاد شود.

آقای حسن پور در زمان دستگيری دانشجوی ترم آخر رشته علوم تربيتی و تنها نان آور خانواده شش نفری خود بود و هم اکنون در بند ۳۵۰ زندان اوين به سر می‌برد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016