یکشنبه 23 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بی خبری از محسنی رييس دفتر مير حسين؛ ممنوع الملاقاتی پس از دو ماه، کلمه

دو ماه از بازداشت حميد محسنی ، رييس دفتر مير حسين موسوی می گذرد اما تاکنون خانواده وی موفق با ديدار با او نشده اند .همچنين از وضعيت وی هيچ اطلاع دقيقی در دست نيست.

به گزارش خبرنگار کلمه ، بی خبری از حميد محسنی ، موجب نگرانی خانواده او شده است. او در مدت دو ماه بازداشت خود تنها چند تماس کوتاه تلفنی با خانواده اش داشته است و نتوانسته درباره وضعيت خود به خانواده اش توضيحی دهد. خانواده او نمی دانند برای ملاقات و يا پی گيری کارهای وی بايد به کجا مراجعه کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خانواده محسنی از همه مسوولان قضايی تقاضا دارند که هر چه زودتر امکان ملاقات با وی را برای خانوادهاش فراهم و شرايط آزادی او را نيز مهيا کنند .

رييس دفتر مير حسين موسوی ۲۳ شهريور ماه سال جاری بازداشت و تاکنون در بی خبری مطلق در سلول های انفرادی بند ۲۰۹ به سر برده است. او پس از آنکه نيروهای امنيتی به دفتر ميرحسين موسوی حمله کرده و اقدام به تفتيش و بازرسی دفتر او کردند بازداشت شد .

در ادامه اين فشارها نيز از دو ماه پيش هر کس به دفتر ميرحسين موسوی مراجعه می کند نيروهای امنيتی او را بازداشت و پس از ساعتها بازجويی و اخذ تعهد کتبی برای عدم مراجعه مجدد، رها می کنند.

همچنين بنا به اخبار رسيده به کلمه هفته گذشته نيز تعدادی از سرداران دفاع مقدس نيز به ديدار موسوی رفته بودند که بازداشت شده اند. اخبار تکميلی متعاقبا ارسال می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016