دوشنبه 1 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محاکمه مهدی قلی زاده، عضو شاخه جوانان نهضت آزادی، ميزان


ميزان: مهدی قلی زاده اول آذر ماه در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب محاکمه می شود.

به گزارش «ميزان خبر»، دادگاه اين عضو شاخه جوانان نهضت آزادی که در حوادث عاشورای سال گذشته بازداشت شد، به رياست قاضی پير عباسی برگزار می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين فعال سياسی که سال گذشته ۶۵ روز در بند امنيتی زندان اوين به سر برد؛ با اتهام های اجتماع و تبانی به قصد اقدام عليه امنيت کشور، فعاليت تبليغی عليه نظام جمهوری اسلامی، تحريک و تهييج ديگران از طريق دنيای سايبری، بر هم زدن نظم عمومی با شرکت در روز عاشورا و عضويت در"نهضت آزادی ايران" تفهيم شده بود.
همچنين او در جلسه دوم بازپرسی که اخيرا در شعبه سه اوين برگزار شده، اتهامهای جديدی نظير توهين به مقدسات و رهبری، بی آبرو کردن رهبر جمهوری اسلامی در سطح جهانی و پخش اطلاعيه ها و بيانيه ها با مفادی جهت تضعيف نظام روبرو شده است.
قلی زاده که به قصد تحصيل در خارج از کشور ساکن است و به منظور آسايش خانواده و شرکت در جلسه محاکمه به ايران مراجعت کرده، در زندان تحت فشارهای عصبی شديدی بوده است و به کليه درد و کمر درد مبتلا شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016