دوشنبه 15 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

غلام‌حسن عرشی، زندانی سياسی، در پی اعتراض به شرايط بند ۳۵۰ به سلول انفرادی منتقل شد، بامدادخبر

در پی اعتراض غلامحسن عرشی، زندانی سياسی، به شرايط نامناسب بهداشتی بند ۳۵۰ زندان اوين و عدم رسيدگی پزشکی به مشکلات زندانيان، وی به دستور بزرگ‌نيا رييس اين بند به سلول انفرادی منتقل شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش بامدادخبر، روز چهارشنبه (دهم آذر) غلامحسن عرشی از جمله بازداشت‌شدگان اعتراضات پس از انتخابات، در زمان سرکشی بزرگ‌نيا رييس بند ۳۵۰ اوين، نسبت به محروميت زندانيان سياسی اين بند از حداقل امکانات بهداشتی اعتراض می‌کند که اين اعتراض با برخورد بسيار تند بزرگ‌نيا مواجه می‌شود. پس از اين اتفاق غلامحسن عرشی به دستور بزرگ‌نيا به سلولی انفرادی در بند ۲۴۰ فرستاده شده تا کنون در انفرادی به سر می‌برد.

غلامحسن عرشی پيش از اين نيز در مردادماه سال جاری به دليل اعتراض به شرايط غيرانسانی بند ۳۵۰ به همراه شانزده زندانی سياسی ديگر به انفرادی منتقل و در آنجا دست به اعتصاب غذا زده بود.

شرايط نامناسب بهداشتی در بند ۳۵۰ و عدم وجود امکانات اوليه در اين بند تا کنون اعتراض بسياری از زندانيان را در پی داشته است. اين در حالی‌است که بسياری از زندانيان اين بند به دليل بازداشت‌های طولانی مدت دچار عوارض جسمانی مختلفی شده‌اند و عدم وجود امکانات بهداشتی لازم موجب تشديد و سرايت بيماری‌ها در اين بند می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016