شنبه 20 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دادستان انقلاب تبريز: دو متهم دستگير شده آلمانی از تمام حقوق زندانيان ايرانی بهره‌مندند، ايرنا

تبريز- دادستان عمومی و انقلاب تبريز گفت: دو متهم که از اتباع کشور آلمان بوده و در تبريز دستگير و زندانی می‌باشند، از تمام حق و حقوق زندانيان ايرانی بهره مند و برخوردار هستند.


'موسی خليل اللهی' روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا، افزود: آئين نامه سازمان زندان‌ها، همچون شهروندان ايرانی، مجرمين خارجی از جمله دو متهم از اتباع کشور آلمان را که در ارتباط با پرونده سکينه محمدی دستگير شده‌اند نيز شامل می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی اضافه کرد: بر اين اساس و طبق آئين نامه سازمان زندان ها که برای کليه زندانيان حقوقی را قائل شده است، اين دو متهم آلمانی نيز از آن برخوردار هستند.
وی در پاسخ به اين سئوال که آيا تاکنون درخواستی برای ملاقات با اين دو متهم آلمانی به دادستانی تبريز ارسال شده است يا نه؟ گفت: تاکنون چنين درخواستی دريافت نکرده ايم، اما اگر درخواستی مبنی بر ملاقات خانواده اين دو متهم به دادستانی تبريز ارسال شود، بر اساس قوانين و مقررات موجود جمهوری اسلامی ايران مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
خليل اللهی، با بيان اينکه اين دو متهم هم اکنون در تبريز بازداشت هستند، اظهار داشت: بدون ترديد تمامی حق و حقوقی که در محاکم قضائی متوجه شهروندان ايرانی است، برای اتباع خارجی نيز متصور است.
وی اضافه کرد: در اين ميان بايد توجه داشت که انجام هرگونه ملاقات زندانيان با اشخاص و افراد مختلف در اختيار مقام قضايی است.
دادستان عمومی و انقلاب تبريز ، با اشاره به اينکه دو متهم آلمانی دستگير شده از تمام امکانات زندان تبريز برخوردارند، گفت: تمام آنچه که يک فرد ايرانی زندانی شده در اختيار دارد، برای اين دو متهم خارجی نيز فراهم شده است.
وی در پايان اعلام کرد: رسيدگی به پرونده اين دو متهم آلمانی مراحل قانونی خود را طی می کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016