دوشنبه 6 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

امکان ملاقات خانواده های دو تبعه آلمانی زندانی در ايران فراهم شد، ايرنا

تهران - در پی درخواست وزير امور خارجه آلمان از سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ايران و پيگيری دکتر صالحی و برخورد مثبت قوه قضاييه به دليل مسايل انسان دوستانه، امکان ملاقات خانواده های دو تبعه آلمانی زندانی در ايران با آنان فراهم شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش روز دوشنبه وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ايران، اين امکان با توجه به نزديکی سال نو ميلادی در شهر تبريز برای خانواده های اين دو تبعه فراهم شده است .
اين موضوع به مقامات وزارت امور خارجه آلمان و نيز سفارت اين کشور در تهران منعکس شده است .
اين دو تبعه آلمانی که با رواديد توريستی در تبريز حضور يافته بودند بدون مدرک از نام خبرنگار سوءاستفاده کرده و با خانواده سکينه آشتيانی فرد محکوم به قصاص در ايران ارتباط برقرار کرده بودند.
مقام های قضايی کشورمان اعلام کرده اند با توجه به ارتباطاتی که اين دو تبعه با جريان‌های معاند خارج از کشور داشتند، در ايران دنبال اهداف خاصی بودند که به محض اثبات اين موضوع دستگير شدند و هم اکنون نيز در بازداشت به سر می‌برند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016