دوشنبه 13 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمدرضا رحيمی با انتقاد از مصوبه تشکيل سازمان ورزش و جوانان: مجلس با دولت مشورت نکرد، ايلنا

- سازمان جوانان با امور ورزش سنخيتی ندارد که در هم ادغام شوند
- ضروری بود به قانون کوچک شدن دولت توجه می‌شد


ايلنا: معاون اول رئيس جمهورگفت : دولت به تصويب طرح ادغام سازمان‌های تربيت بدنی و ملی جوانان وتشکيل وزارت ورزش و جوانان در مجلس انتقاد دارد،اما به قانون عمل خواهد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا، محمدرضا رحيمی ،در حاشيه جلسه هيئت دولت گفت : آنچه امروز در مجلس تصويب شد ، راه و مسير قانونی خود را طی می کند و دولت به قانون عمل خواهد کرد اما در اين زمينه با دولت مشورت لازم نشد .
وی با اشاره به حضور رئيس‌جمهور و هفت نفر از وزرا در شورای عالی ورزش گفت : به نظر ما صلاح در اين بود که با همين سازمان‌های موجود کار را ادامه می داديم ضمن اينکه سازمان جوانان با امور ورزش سنخيتی ندارد که در هم ادغام شوند.
معاون اول رئيس‌جمهور ايجادبار مالی اضافه برای دولت را از پيامدهای تشکيل وزارت ورزش وجوانان دانست وبا اشاره به ضرورت قانونی کوچک شدن دولت گفت : در قانون برنامه که در حال حاضر مراحل نهايی خودش را طی می کند گفته شده است که دولت به کوچک کردن خود اهتمام بورزد و وزارتخانه هايش را از ۲۱ به ۱۷ کاهش دهد.
وی اضافه کرد:البته دولت مطيع قانون است اما بهتر بود در اين باره کار کارشناسی بيشتری می‌شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016