شنبه 18 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شش سال حبس تعزيری برای مهدی قلی زاده اقدم، عضو شاخه جوانان نهضت آزادی، ميزان خبر

به گزارش «ميزان خبر»، اين عضو شاخه جوانان نهضت آزادی ايران به حکم قاضی پير عباسی و به اتهام عضويت در نهضت آزادی، تلاش برای بی آبرو کردن نظام جمهوری اسلامی، حضور در تظاهرات روز عاشورا و بی حرمتی به مقدسات، اقدام عليه امنيت ملی از طريق اجتماع و تبانی به شش سال حبس تعزيری محکوم شده است.
اين فعال سياسی در حوادث عاشورای سال گذشته بازداشت شد و ۶۵ روز در بند امنيتی زندان اوين به سر برد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گفتنی است دادگاه‌های انقلاب بعد از انتخابات سال گذشته در دادگاه‌های نمايشی و به درخواست نيروهای امنيتی، احکام سنگينی را برای فعالان سياسی و روزنامه نگاران اصلاح طلب در يک سال گذشته صادر کرده‌اند که از آن جمله می‌توان به احکامی نظير ده سال حبس و ده سال محروميت از فعاليت در احزاب، رسانه‌ها و فضای مجاری برای عماد بهاور، هفت سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق برای مهندس امير خرم، شش سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق برای دکتر سارا توسلی، سه سال حبس قطعی برای مهندس فريد طاهری، سه سال حبس قطعی برای امير حسين کاظمی و حکم دو سال حبس قطعی برای ليلا توسلی، که همگی آنان از اعضا و وابستگان نهضت آزادی ايران هستند، اشاره کرد.
همچنين دکتر ابراهيم يزدی دبير کل اين حزب از مهر ماه گذشته در بازداشت به سر می برد و در انتظار برگزاری دادگاه خود است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016