یکشنبه 19 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جمهوری اسلامی همچنان مقام دوم در صدر ليست جفا بر مسيحيان، هرانا

خبرگزاری هرانا - خطرناک ترين کشور ها برای مسيحيان به يقين کشور های اسلامی هستند.در ليست ۲۰۱۱ کشور های جفا کننده بر مسيحيان، جمهوری اسلامی همچنان مقام خود را در رتبه دوم جهان حفظ کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش محبت نيوز، به نقل از سازمان "درهای باز" (سازمانی که حامی کليسا های جفا ديده در سراسر جهان است) ، کره شمالی برای نهمين سال متوالی مکان نخست اين جدول را به خود اختصاص داد. اما هشت کشور ديگر از اين ليست کشورهايی با اکثريت مسلمان هستند. ايران ، افغانستان ، عربستان سعودی و سومالی نيز به ترتيب در رده های دوم تا پنجم جای گرفتند.
دکتر "کارل مولر" رئيس و مدير اجرايی سازمان "درهای باز" گفت: جفا بر مسيحيان در مکان هايی مثل عراق رشد قابل توجهی داشته است بطوری که عراق با پرشی ۹ پله ای از رتبه هفدهم به رتبه هشتم اين ليست انتقال يافت.

مولر گفت: جهش ۹ پله ای عراق در اين ليست بيشتر بخاطر اين است که جامعه مسحيان اين کشور مورد هدف تندرو های اسلامی در نزاع های حزبی قرار گرفته اند. القاعده امسال در وبسايت خود بيان کرد که مسيحيان هدف های بحق جهاد کنندگان هستند. ما قلع و قمع کردن مسيحيان در سراسر عراق را "مذهب کشی" می ناميم.

بلافاصله پس از اينکه اين ليست منتشر شد ، دولت اوباما گفت: افزايش حملات عليه مسيحيان در آفريقا و خاورميانه بسيار نگران کننده است.

دپارتمان دولتی ايالات متحده حملات اخير به مسيحيان و کليسا های عراق ، مصر و نيجريه را محکوم کرد و از دول اين کشور ها خواست تا عاملان اين حملات را مجازات کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016