چهارشنبه 22 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير اطلاعات: بعدأ درباره جاسوس دستگير شده در مشهد اطلاع رسانی می کنم، ايلنا

- هر ۱۰ نفر دستگيرشده مرتبط با ترور عليمحمدی، ايرانی‌ هستند
- هدفمند کردن يارانه‌ها فتنه‌گران را به کما برده است


ايلنا :‌ وزير اطلاعات اطلاع‌رسانی در مورد دستگيری يک جاسوس در مشهد را به وقت ديگری موکول کرد.
به گزارش خبرنگار ايلنا حيدر مصلحی در حاشيه جلسه امروز هيات دولت ، در پاسخ به اين پرسش که آيا از نظر شما آقای عسگری کشته شده است اظهار کرد: ما هنوز به کشته شدن اين فرد اطمينان نداريم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خبرنگاری از وزير اطلاعات درباره علت اين عدم اطمينان سوال کرد که وی گفت: به دليل اينکه ما به صهيونيست‌ها اعتماد نداريم.
مصلحی در پاسخ به اين پرسش که آيا افراد دستگير شده در ارتباط با ترور استاد علی محمدی همه ايرانی بوده‌اند گفت: افراد دستگير شده بيش از ۱۰ نفر بوده و همه آنها ايرانی هستند.
خبرنگاری با اشاره به اظهارات رئيس کميسيون اصل ۹۰ مبنی اينکه به دستگاه امنيتی در مورد ترور دانشمندان هشدار داده بوديم ،‌ نظر مصلحی را جويا شد که وی پاسخ داد: کار دستگاه اطلاعاتی با امنيتی فرق می‌کند و کار ما تنها اطلاع‌رسانی و گزارش دادن است و دستگاه امنيتی نيز کار خود را انجام می‌دهند. در اين زمينه نيز ما گزارش‌های لازم را به مسئولان مربوطه ارائه کرده بوديم.
وزير اطلاعات در پاسخ به اين پرسش که آيا به نظر شما در اين رابطه کوتاهی صورت گرفته است خاطر نشان کرد: من چنين چيزی نمی‌گويم.
وزير اطلاعات در خصوص وضعيت امنيتی در کشور گفت: با توجه به تهديدات و سرمايه‌گذاری سنگين دشمن که تمام هستی خود را عليه نظام جمهوری اسلامی به کار گرفته، شاهد وضعيت خوبی هستيم.
وزير اطلاعات در پاسخ به اين پرسش که آيا عاملان ترور استاد علی‌ محمدی با ترور دکتر شهرياری مرتبط بوده‌اند اظهار کرد: همانگونه که روز گذشته اعلام کردم اين تروريست‌ها به صورت سلولی کار می‌کردند.
مصلحی ضمن تکذيب خبر بازداشت يک زن آمريکائی به اتهام جاسوسی در مرزهای شرقی کشور گفت: اصلا اين خانم را به ايران راه ندادند. ايشان می‌خواست در ايران پناهنده شود و گفته بود از طرف آمريکائی‌ها مورد تهديد است. اما با بررسی‌های صورت گرفته متوجه شديم که حرف‌های وی بی‌پايه و اساس است.
وزير اطلاعات در پاسخ به اين پرسش که آيا در ساليان اخير اسناد محکمی وجود دارد که موساد عليه ايران اقدامی کرده است ، گفت: ما نقش مشهود موساد را در ترورهای اخير می‌بينيم.
مصلحی در پاسخ به اين پرسش که آيا فتنه‌گران تاکنون توانسته‌اند در اجرای هدفمند کردن يارانه‌ها خللی بوجود بياورند گفت: هدفمند کردن يارانه‌ها فتنه‌گران را به کما برده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016