پنجشنبه 16 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فارس: جاسوس زن آمريکايی در ايران بازداشت شد + تکذیب تلویزیون العالم

خبرگزاری فارس: يک جاسوس زن آمريکايی که به صورت غيرقانونی و از خاک ارمنستان وارد کشورمان شده بود، دستگير شد.

يک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس ضمن تأئيد اين خبر گفت: حدود يک هفته پيش يک جاسوس زن آمريکايی که نامش "حال تالايان" اعلام شده توسط ماموران گمرگ نوردوز دستگير شد.

[خبر تکمیلی: تلویزیون عربی‌زبان العالم وابسته به جمهوری اسلامی، بازداشت جاسوس زن آمريکايی را تکذیب کرد]

اين زن آمريکايی ۵۵ ساله در حالی بدون ويزا از خاک ارمنستان وارد ايران شده بود که در دندان‌های خود تجهيزات فنی جاسوسی (ميکروفون) کار گذاشته بود و توسط مأموران امنيتی دستگير شد.

اين جاسوس آمريکايی بعد از دستگيری توسط ماموران امنيتی کشورمان گفت که اگر جمهوری اسلامی ايران او را به ارمنستان تحويل دهد، توسط نيروهای امنيتی اين کشور کشته می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بازتاب دستگيری جاسوس زن آمريکايی در رسانه‌های خارجی

خبرگزاری فارس: خبر دستگيری يک آمريکايی ديگر در بدو ورود به ايران به اتهام جاسوسی بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های خارجی پيدا کرد.

به گزارش فارس، زن آمريکايی ۵۵ ساله‌ای به نام "حال تالايان" که در بين دندان‌های خود تجهيزات جاسوسی (ميکروفون) کار گذاشته و بدون ويزا از ارمنستان وارد ايران شده بود، توسط ماموران امنيتی بازداشت شد.

اين خبر در رسانه‌ها بازتاب گسترده‌ای داشت و خبرگزاری آسوشيتدپرس در گزارشی اعلام کرد که ايران می‌گويد يک زن آمريکايی را به اتهام جاسوسی بازداشت کرده است.

خبرگزاری انگليسی رويترز نيز در بازتاب خبر دستگيری جاسوس زن آمريکايی نوشت: يک روزنامه ايرانی گزارش داده است که يک زن آمريکايی که مظنون به جاسوسی است هنگام ورود به اين کشور دستگير شده است.

روزنامه انگيسی ديلی تلگراف نيز در صفحه اصلی خود به خبر دستگيری اين جاسوس آمريکايی در ايران اشاره کرد.

شبکه الجزيره نيز در پايگاه خبری خود به دستگيری اين زن ۵۵ ساله آمريکايی اعلام کرد: ايران يک زن آمريکايی را به اتهام جاسوسی بازداشت کرده است.

پايگاه خبری شبکه سی‌بی‌اس آمريکا در بازتاب خبر بازداشت اين زن آمريکايی نوشت: ايران يک زن ۵۵ ساله آمريکايی را به دليل داشتن تجهيزات جاسوسی دستگير کرد.

روزنامه آلمانی "دی ولت" از دستگيری يک آمريکايی به جرم جاسوسی در ايران خبر داد.

اين زن آمريکايی ۵۵ ساله در حالی بدون ويزا از خاک ارمنستان وارد ايران شده بود که در بين دندان‌های خود تجهيزات فنی جاسوسی (ميکروفون)کار گذاشته بود و توسط مأموران امنيتی دستگير شد.

اين جاسوس آمريکايی بعد از دستگيری توسط ماموران امنيتی کشورمان مدعی شد که اگر جمهوری اسلامی ايران او را به ارمنستان تحويل دهد، توسط نيروهای امنيتی اين کشور کشته می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016