دوشنبه 4 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نامه مجمع نمايندگان روحانی مجلس به رفسنجانی: آقای هاشمی! بدون رودربايستی مواضع خود را در برابر فتنه‌گران اعلام کنيد، فارس

خبرگزاری فارس: رئيس مجمع نمايندگان روحانی مجلس شورای اسلامی گفت: در نامه اين مجمع به آقای هاشمی رفسنجانی از وی خواسته شده تا بدون هر رودربايستی مواضع خود را در برابر فتنه‌گران و سران فتنه اعلام کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار گروه " فضای مجازی " خبرگزاری فارس،‌حجت الاسلام محمد تقی رهبر نماينده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با رسا در رابطه با صدور نامه مجمع نمايندگان روحانی مجلس شورای اسلامی به رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام اظهار داشت: اين نامه از سوی مجمع روحانيان مجلس شورای اسلامی خطاب به آقای هاشمی رفسنجانی در انتقاد به اظهارات ۱۹دی وی ارسال شد.

وی افزود: در اين نامه خطاب به آقای هاشمی عنوان شده، شما که برخی جريان هايی را که امروز عليه روحانيت تاخت و تاز می کنند، همانند جريان ۱۹ دی رشيدی مطلق ها عنوان می کنيد بايد بدانيد اين جريان ها مربوط به امروز و ديروز نيست بلکه مربوط به آن زمانی است که استکبار، اقتدار روحانيت را ديد و مقابله را با آن آغاز کرد.

رئيس مجمع نمايندگان روحانی مجلس شورای اسلامی تصريح کرد: همچنين اعلام کرديم که چگونه است که جريان امروز عليه روحانيت از ناحيه شما ديده می شود و جزو جريان "رشيدی مطلق " ها به حساب می آيد ولی اهانت کنندگان به روحانيت، ارزشها و مقدسات در فتنه ۸۸ ديده نمی شود.

وی افزود: ما خطاب به ايشان عنوان کرده ايم که از شما به عنوان يکی از شخصيت های شاخص روحانی و انقلابی انتظار بود آن روز از کيان روحانيت در برابر هتاکان به اسلام، عاشورا و انقلاب دفاع می کرديد.

حجت الاسلام رهبر بيان داشت: در عين حال نمايندگان روحانی مجلس از آقای هاشمی در اين نامه خواسته اند تا با توجه به جايگاهی که در آن قرار دارند بدون هر رودربايستی مواضع خود را در برابر فتنه گران و سران فتنه اعلام کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016