دوشنبه 4 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دو مأمور نيروی انتظامی در سنندج کشته شدند، مهر

سنندج - خبرگزاری مهر: دو مامور نيروی انتظامی در حين ماموريت و برخورد با قاچاقچيان کالا در سنندج به درجه رفيع شهادت نائل آمدند.
جانشين فرمانده انتظامی کردستان در گفتگو با خبرنگار مهر در سنندج اظهار داشت: دو مامور نيروی انتظامی در حين انجام ماموريت و برخورد با عوامل قاچاق کالا در گردنه صلوات آباد شهر سنندج به درجه رفيع شهادت نائل آمدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محمد قنبری با اشاره به جزئيات اين حادثه عنوان کرد: در اين حادثه دو اکيپ پليس مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتظامی کردستان پس از کسب اطلاع از عبور محموله قاچاق مشروبات الکلی وارد عمل شده و در حين تعقيب و گريز و به دليل ريختن ميخ در جاده توسط قاچاقچيان ماشين يکی از اکيپها تصادف کرده و متاسفانه دو نفر از مامورين پليس مبارزه با قاچاق کالا و ارز در اين حادثه شهيد و يکی ديگر از مامورين به شدت مجروح شده است.

وی بيان داشت: در اين حادثه ستواندوم "حسين جان بيرانوند" و استوار "صباح فتحی" به درجه رفيع شهادت نائل آمده و سراکيپ سروان اسکينی نيز به شدت مجروح و به سرعت به بيمارستان انتقال داده شد که متاسفانه وضعيت عمومی وی وخيم گزارش شده است.

جانشين فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به انجام اقدامات مختلف در راستای دستگيری قاچاقچيان و عوامل اين حادثه خاطرنشان کرد: از لحظه وقوع حادثه تاکنون اقدامات پليسی آغاز و به محض رسيدن به نتيجه مشخص موارد به اطلاع مردم خواهد رسيد.

همچنين بعد از ظهر امروز و با حضور معاون سياسی و امنيتی استاندار کردستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم مراسم تشييع پيکر اين دو شهيد در بهشت محمدی شهر سنندج برگزار شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016