جمعه 15 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دولت 20 تا 30 درصد بليت‌هاي "بعضي‌" از فيلمهاي در حال اكران سينماها را خريداري مي‌كند، ايسنا

شوراي عالي سينما ـ 12 بهمن ماه، با حضور رئيس‌جمهور تشكيل جلسه داد.

احمد نجفي يكي از اعضاي اين شورا در گفت‌وگو با خبرنگار بخش سينمايي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با اعلام اين خبر گفت: در جلسه گذشته به جز عزت الله ضرغامي، بقيه اعضا حاضر بودند و به بحث درباره مسائل كلان سينماي ايران پرداختند.

وي افزود: يكي از مواردي كه در اين جلسه مطرح شد، حمايت دولت از فيلم‌هاي در حال اكران بود قرار شد بعضي‌ از فيلمهاي در حال اكران كه نياز به حمايت دارند بليت 20يا 30 درصد ظرفيت سالنهايش توسط دولت خريده شود تا براي تشويق كار فرهنگي و حمايت از سينما در قالب بن به كارمندان داده شود كه ضمن حمايت از فيلمهاي در حال اكران، سينما به سبد خانواده خواهد رفت.

نجفي ادامه داد: قرار شد شوراي فني و تخصصي اين موضوع را بررسي كند و در نهايت اجرا شود.

وي همچنين از اضافه شدن سه سينماگر به جمع اعضاي شوراي عالي سينماي ايران خبر داد و گفت: جهت وسيع‌تر شدن اين شورا قرار شد جمع شورا، سه سينماگر ديگر را انتخاب كند تا پس از تاييد هيات دولت به جمع اعضاء اضافه شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016