جمعه 15 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمدرضا صادقی، از هواداران آيت الله بروجردی تحت شکنجه های طاقت فرسا، فعالين حقوق بشر و دمکراسی

گزارش زير توسط هواداران آقای بروجردی جهت انتشار برای "فعالين حقوق بشر و دمکراسی در ايران ارسال شده است که متن آن به قرار زير می باشد:
مهندس محمد رضا صادقی يکی از شش هوادار آقای بروجردی که طی يورش نيروهای امنيتی به منزلش در ۱۷ آبان ماه ۱۳۸۹ بازداشت شده بود، تحت شکنجه های طاقت فرسا قرار دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنا به گزارش دريافتی، بازجويان زندان اوين، نامبرده را به شدت شکنجه کرده و اقدام به شکستن پا و انگشتان دست وی نموده اند.
محمد رضا صادقی پيش از اين نيز بر اثر ضربات شديد بازجويان و شکنجه های وارده در زندان اوين، دچار بی حسی از ناحيه پا گرديده و قادر به حرکت نبوده است و احتمال آسيب ديدگی نخاعی در وی می رود.
گفتنی است به رغم گذشت ۹۰ روز از بازداشت اين زندانی مبارز، خانواده ايشان تاکنون نتوانستند اطلاعات دقيقی در مورد وضعيت فرزندشان کسب نمايند.
هواداران آقای بروجردی، ضمن ابراز نگرانی شديد نسبت به وضعيت اين زندانی و ديگر زندانيان سياسی، از کليه سازمانها و نهادهای حقوق بشری مصرانه تقاضا دارند برای نجات جان فرزندان ايران زمين اقدامی فوری به عمل آورند .
هواداران آقای بروجردی
۱۴ بهمن ۱۳۸۹


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016