دوشنبه 25 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بيانيه شورای هماهنگی راه سبز اميد درباره راهپيمايی ۲۵ بهمن، کلمه


شورای هماهنگی راه سبز اميد با صدور بيانيه ای از راهپيمايی روز ۲۵ بهمن ماه حمايت و وزارت کشور را طبق اصول قانون اساسی مسوول برقراری امنيت و اتخاذ تدابيری برای برگزاری باشکوه راهپيمايی دانست.

اين شورا در بخشی از اين بيانيه خود آورده است :مردم شريف ايران و رهروان جنبش سبز با عزم راسخ و حفظ آرامش در اين راهپيمايی مسالمت آميزشرکت نمايند و به عوامل نفوذی خشنونت طلبان در هرحالتی اجازه تغيير روند راهپيمايی و اعمال خشونت را ندهند.

متن کامل بيانيه به شرح زير است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بسمه تعالی

با تبريک سقوط ديکتاتوری فرعونی مبارک به مردم آزاديخواه و عدالتجوی مصر و ايران و اعتراض شديد نسبت به بازداشت های غيرقانونی گسترده اخير و نيز افزايش شديد محدوديت های غير قانونی بر آقايان موسوی و کروبی، که تاييد کننده ضعف و ترس فزاينده اقتدارگرايان حاکم از هرگونه حرکت مدنی و سياسی مردم حتی در مسالمت آميز ترين وجه آن است، و ابراز تاسف از تشديد روند قانون شکنی های مسئولين اجرای قانون اعلام می گردد:

۱ – لازم است وزارت کشور در اجرای وظائف قانونی خود و در جهت حق قانونی مردم، تضمين شده در اصل ۲۷ قانون اساسی، با اعلام صدور مجوز برای راهپيمايی ۲۵ بهمن در حمايت از جنبش های مردمی تونس و مصر پاسخگوی درخواست راهپيمايی اقايان موسوی و کروبی باشد. همچنين همگان را از تدابير متخذه برای حفظ امنيت شهروندان و برگزاری مسالمت آميز راهپيمايی در اسرع وقت مطلع نمايد. عدم پاسخگويی به اين درخواست ونبود تمهيدات لازم جهت برگزاری مسالمت آميز آن موجبات سرافکندگی بيشتر دولت ايران در سطح ملی و بين المللی خواهد بود و عملا مواضع رسمی آنرا در حمايت از جنبش های مردمی تونس و مصر زير سئوال خواهد برد.

۲ – مردم شريف ايران و رهروان جنبش سبز با عزم راسخ و حفظ آرامش در اين راهپيمايی مسالمت آميزشرکت نمايند و به عوامل نفوذی خشونت طلبان در هرحالتی اجازه تغيير روند راهپيمايی و اعمال خشونت را ندهند.

وعده ما دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۸۹ در تهران ساعت ۳ بعد از ظهر از ميدان امام حسين(ع) تا ميدان آزادی

شورای هماهنگی راه سبز اميد


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016