چهارشنبه 27 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حمله نيروهای امنيتی به منزل حسين کروبی، سحام نيوز

سحام نيوز: نزديک به ۲۰ نفر از نيروهای امنيتی با هجوم به منزل حسين کروبی؛فرزند ارشد مهدی کروبی، قصد بازداشت وی را داشتند که بدليل ناکام ماندن در اين امر، اقدام به شکستن درب منزل و ورود غيرقانونی و استقرار در آنجا نموده اند . به گزارش سحام نيوز، حسين کروبی دقايقی قبل در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: نيروهای امنيتی که حدودا ۲۰ نفر بوده اند پس از مراجعه به منزل من، علی رغم اينکه کسی در منزل نبوده است اقدام به شکستن درب منزل نموده و وارد ساختمان شده اند. اين افراد متاسفانه با تخريب اموال و بر هم زدن آسايش عمومی و نيز و با ايجاد رعب و وحشت در ساختمان مسکونی، اسباب ناراحتی و وحشت را درميان همسايگان فراهم کرده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حسين کروبی در ادامه افزود: اين رفتارها نه اسلاميست و نه ايرانی و نه حتی انسانی! بلکه شبيه رفتار حکومت های فاشيستی در برخورد آنها با مخالفين شان است. فرزند ارشد مهدی کروبی با اشاره به اين اقدامات گفت: همکنون اين نيروها با استقرار در منزل من در حال تفتيش خانه و وسايل شخصی من و خانواده ام هستند. اين رفتار نيروهای امنيتی باعث گرديده حتی فرزندان کوچک من نيز احساس امنيت نداشه باشند، تا آنجا که حتی دسترسی به کتابهای درسی و وسايل شخصی آنها نيز درحال حاضر مقدور نيست.

لازم به توضيح است ۳ هفته قبل نيز حسين کروبی توسط نيروهای امنيتی برای چندين ساعت بازداشت شده بود. اين اقدام در پی فشار به خانواده مهدی کروبی صورت ميگيرد و اين خانواده از ۲۰ماه گذشته تاکنون بارها و بارها شاهد اين رفتارها و برخوردها بوده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016