چهارشنبه 27 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بيانيه مجلس خبرگان رهبری در محکوميت وقايع ۲۵ بهمن: اعلام جدايی جريان انقلاب از ضدانقلاب تکليف شرعی، سياسی و انقلابی است، ايسنا

در جلسه ظهر امروز ‌٢٧/ ‌١١/ ‌١٣٨٩، هیأت رييسه مجلس خبرگان رهبری پيشنهادهای کميسيون‌های مجلس خبرگان رهبری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين جلسه که در دفتر آيت‌الله هاشمی رفسنجانی رييس مجلس خبرگان رهبری تشکيل گرديد و حضرات آيات شاهرودی، محمد يزدی، صادق آملی لاريجانی و ابراهيم رئيسی و احمد خاتمی حضور داشتند، مقرر شد اجلاس رسمی اين مجلس در تاريخ ‌١٧ و ‌١٨/ ‌١٢/ ‌١٣٨٩ در تهران برگزار شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين جلسه با تشکر و قدردانی از حضور حماسی مردم سراسر کشور در راهپيمايی يوم‌الله ‌٢٢ بهمن ماه، ابعاد وقايع ‌٢٥ بهمن ماه در تهران مورد بررسی قرار گرفت و بيانيه مجلس خبرگان رهبری در محکوميت اين اقدام منتشر شد.

متن اين بيانيه بدين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

ملت بزرگ ايران ادام الله شوکتهم

السلام عليکم و رحمة الله و برکاته

راهپيمايی باشکوه بيست و دوم بهمن شما مردم در سی و سومين فجر انقلاب اسلامی بيعتی مجدد با نظام مقدس اسلامی و آرمان‌های امام راحل عظيم‌الشأن و شهيدان عزيز و نشانه‌ای ديگر بر بيداری، بصيرت، رشد سياسی و موقع‌شناسی شما امت وفادار بود.

اين روزها خوشبختانه، شاهد امواج خروشان خيزش امت اسلامی در بسياری از کشورهای منطقه، به‌ويژه در مصر هستيم که اميد می‌رود با بيداری، آگاهی و متانت تا رسيدن به اهداف مقدس خود در صحنه بمانند و مراقب باشند اجانب، انقلاب بزرگشان را مصادره نکنند.

لکن متأسفانه فتنه‌گران با اعلام دروغين حمايت از مردم تونس و مصر، تلاش کردند تا اين خيزش بزرگ را تحت‌الشعاع قرار داده و آن را از نقطه کانونی جهان خارج کرده و با اغتشاش آمريکايی، صهيونيستی و ضدانقلابی، فضای نفس‌کشی برای استکبار فراهم آوردند، گرچه بحمدالله مورد اقبال مردم قرار نگرفتند و با بی‌اعتنايی مردم مواجه شدند. ليکن اين عده قليل با اهانت به مقدسات، هويت ننگين ضداسلامی خود را نشان دادند.

اغتشاشات ‌٢٥ بهمن بار ديگر به وضوح نشان داد که سخن از جريان انقلاب و ضدانقلاب است، بر اين اساس مرزبندی شفاف صفوف و اعلام جدايی جريان انقلاب از ضدانقلاب يک تکليف شرعی، سياسی و انقلابی است، مجلس خبرگان رهبری ضمن محکوم کردن اين اغتشاشات و آفرينندگان آن يعنی سران فتنه که بهترين خدمات را به آمريکا و رژيم صهيونيستی نمودند، امت بزرگوارمان را همچنان دعوت به پاسداری از نظام مقدس اسلامی، هوشياری، وحدت و تبعيت از مقام معظم رهبری مدظله العالی می‌نمايد.

مجلس خبرگان رهبری


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016