شنبه 30 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حجت‌الاسلام رسول برگی، واعظ مذهبی در تبريز ترور شد، ايسنا

يک واعظ و کارشناس امور مذهبی، جمعه شب در تبريز مورد سوءقصد قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، منطقه آذربايجان‌شرقی، حجت‌الاسلام‌والمسلمين "رسول برگی"، ساعت ۲۱:۴۱ جمعه شب، در محله "قره‌باغی" تبريز، هنگام خروج از منزل پدرزن خود، مورد اصابت گلوله قرار گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر اساس اين گزارش، او علاوه بر سخنرانيهای مذهبی، در حوزه تاليف فعاليت چشمگيری داشته و به عنوان کارشناس امور مذهبی نيز، با صدا و سيمای مرکز آذربايجان‌شرقی همکاری داشته است.

مباحث کارشناسی وی طی سالهای اخير از راديوی برون‌مرزی آذری‌زبان تبريز، برای مسلمانان جمهوری آذربايجان و جمهوری خودمختار نخجوان و مسلمانان قفقاز و آسيای ميانه پخش می‌شده است.

هم‌چنين گفته می‌شود، حجت‌الاسلام برگی در ماههای اخير اکثر سخنرانيهای خود را با محوريت بحث درخصوص "بهائيت" ارائه می‌کرده است.

حجت‌الاسلام برگی در کنار تاليف و وعظ، در جلسات مناظره و پرسش و پاسخ در دانشگاههای مختلف نيز حضور يافته است و به مدت چهار سال در محضر آيت‌الله العظمی مرحوم "سيدابوالحسن مولانا" به عنوان منبری ثابت آن فقيد سعيد، به وعظ پرداخته است.

به گزارش ايسنا، حجت‌الاسلام برگی در بيمارستان امام رضا(ع) تبريز بستری شده و تا لحظه ارسال خبر از وضعيت سلامت وی خبری منعکس نشده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016