چهارشنبه 4 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رسايی: رای اعضای خبرگان رهبری برای انتخاب رييس اين‌بار متفاوت خواهد بود، هاشمی بايد فائزه را تحويل قانون می‌داد، ايرنا

تهران - نماينده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بيان اينکه رای اعضای خبرگان رهبری برای انتخاب رييس اين‌بار متفاوت خواهد بود، گفت: مردم در نهم دی و ۲۲ بهمن ناراحتی خود را از هاشمی رفسنجانی نشان دادند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار سياسی ايرنا، حميد رسايی روز چهارشنبه در حاشيه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، در خصوص اينکه موضوعات اخير کشور چقدر در انتخاب رييس مجلس خبرگان رهبری تاثيرگذار است، گفت: مجلس خبرگان متشکل از آرای مردم است و اين مجلس براساس اراده و رای مردم شکل گرفته است.
وی افزود: مردم در نهم دی‌ماه و ۲۲ بهمن به نوعی موضع و ناراحتی‌شان را از مواضع هاشمی رفسنجانی نشان دادند زيرا وی مدافع جريان فتنه بود مطمئنا مجلس خبرگان رهبری نيز به آرای مردم توجه خواهد کرد زيرا اين مجلس متشکل از نمايندگان بابصيرت است.
رسايی گفت: رای نمايندگان خبرگان رهبری اين‌بار متفاوت از دفعات قبل خواهد بود.

هاشمی بايد فائزه را تحويل قانون می‌داد
رسايی با اشاره به حضور فائزه هاشمی در اغتشاشات گفت: حضور دختر هاشمی رفسنجانی در اغتشاشات کار تازه‌ای نبود. همانطور که آقای هاشمی اعلام می‌کند اين اقدامات حرام است، توقع اين بود که مانند ديگر علما با فرزندش برخورد می‌کرد و فائزه را تحويل قانون می‌داد .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016