جمعه 6 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رئيس دانشگاه تربيت مدرس: تعليق فعاليت ميرحسين موسوی در اين دانشگاه، فارس

به گزارش فارس بيژن رنجبر با بيان اينکه ميرحسين موسوی از مدت‌ها پيش در هيئت انتظامی اين دانشگاه پرونده داشت و شکايت‌هايی نسبت به وی مطرح بود، اظهار داشت: سرانجام نتيجه بررسی‌های انجام شده به تعليق فعاليت‌های وی ختم شد که حکم تعليق وی نيز ابلاغ شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: با توجه به سعه صدر جمهوری اسلامی در ماه‌های گذشته و تأکيد رهبر معظم انقلاب بر جذب حداکثری و دفع حداقلی ما نيز در اين مسير گام برداشتيم تا افرادی که در فتنه سال ۸۸ نقش‌آفرينی کرده‌اند، به دامان انقلاب بازگردند اما اين مسئله محقق نشد.

رئيس دانشگاه تربيت‌مدرس با اشاره به اتفاقات رخ داده در ۲۵ بهمن امسال گفت: اتفاقات رخ داده در اين روز و فتنه‌انگيزی فتنه‌گران نشان داد که ديگر جای مماشات با اين افراد که علنا در مقابل نظام ايستاده‌اند، وجود ندارد.

رنجبر در پايان خاطرنشان کرد: با توجه به مطالبات مردمی و همچنين درخواست‌های مکرر تشکل‌های دانشجويی و دانشگاهيان کشور و بر اساس نظر هيئت انتظامی دانشگاه، فعاليت ميرحسين موسوی را در دانشگاه تربيت مدرس تعليق و حکمش را نيز به وی ابلاغ کرديم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016