سه شنبه 10 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعتراضات گسترده مردم به صورت زنجيره ای در اکثر نقاط تهران ادامه دارد، فعالين حقوق بشر دمکراسی

بنابه گزارشات رسيده به "فعالين حقوق بشر دمکراسی در ايران" اعتراضات گسترده مردم و جوانان اکثر نقاط تهران را در بر گرفته است و هر لحظه بر شدت اعتراضات و تجمع مردم در خيابانها افزوده می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


از حوالی ساعت ۱۸:۰۰ مردم و جوانان در ميادين و خيابانهای تهران دست به اعتراضات گسترده زده اند و اعتراضات بصورت زنجيره ای اکثر نقاط تهران را فرا گرفته است.هر لحظه بر شدت و ابعاد آن افزوده می شود . اعتراضات گسترده در حال حاضر در خيابانهای ولی عصر ،چهار راه ولی عصر ، ميدان ولی عصر، ميدان امام حسين،ميدان ونک ،ميدان هفت تير،ميدان انقلاب خيابان آزادی،ميدان فردوسی ،جمال زاده ،قريب و ساير نقاط ادامه دارد.
حوالی ساعت ۱۸:۳۰ مسافرين يکی از اتوبوسهای بی آر تی اقدام به سر دادن شعار عليه ولی فقيه علی خامنه ای نمودند که با واکنش جنون آميز نيروهای سرکوبگر مواجه شدند . نيروهای سرکوبگر به بدنه و شيشه های اتوبوس تندرو بی آر تی با باتون می کوبيدند. راننده بی آر تی از متوقف کردن اتوبوس سر بازد و با اين عمل شجاعانۀ خود مانع دستگيری مسافرين توسط نيروهای سرکوبگر شد.
نيروهای سرکوبگر خيابان ولی عصر را به سمت ميدان انقلاب و ميدان فردوسی بطور کامل مسدود کرده اند و مسير رفت و آمد تنها به سمت ميدان راه آهن باز است.
در ميدان انقلاب نيروهای سرکوبگر اقدام به تيراندازی نمودند و حوالی ساعت ۱۹:۳۰ بيش از ۱۵ نفر از مردم توسط نيروهای موتور سوار سپاه پاسداران دستگير و به نقطۀ نامعلومی منتقل شدند.همچنين حوالی ساعت ۱۸:۳۰ در خيابان ولی عصر يکی از جوانان توسط نيروهای سرکوبگر دستگير شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016