چهارشنبه 11 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت چهار دانشجوی دانشگاه تبريز در جريان تجمع اعتراضی ۱۰ اسفند در تبريز، دانشجونيوز

در پی فراخوان مخالفان حکومت ايران برای اعتراض به حصر و بازداشت موسوی و کروبی و همسرانشان، روز گذشته در شهر تبريز هم ناآرامی هايی گزارش شده که منجر به بازداشت ۴ دانشجوی دانشگاه تبريز شده است .

به گزارش دانشجونيوز، عصر ديروز در جريان تجمعات پراکنده شهر تبريز ۴ تن از دانشجويان دانشگاه تبريز با يورش نيروهای امنيتی و لباس شاخصی بازداشت و به نقاط نامعلومی منتقل شده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنابر اين گزارش، با وجود فضای بسيار سنگين امنيتی حاکم بر مناطق مرکزی شهر تبريز و به خصوص حوالی دانشگاه تبريز تعداد کثيری از

دانشجويان با همراهی قشرهای مختلف مردمی اقدام به برگزاری تجمع اعتراضی

در مسير چهارراه آبرسان به سمت فلکه دانشگاه نمودند که در همان دقايق اوليه تشکيل تجمع با يورش نيروهای امنيتی و لباس شخصی مواجه شدنده اند.

اين گزارش می افزايد، نيروهايی امنيتی و لباس شخصی قصد بازداشت دانشجويان بيشتری داشته اند که با ممانعت مردم ايجاد شده به طوری که اين دانشجويان با کمک مردم موافق به فرار از دست اين نيروها شده اند

بر اساس اين گزارش ها ،در جريان تجمعات ديروز شهر تبريز، لباس شخصی ها بدون هيچ گونه ملاحضه ای اقدام به ضرب وشتم معترضان و حتی عابرين پياده نموده اند.

برخی از شهرهای ايران روز گذشته ميزبان اعتراضات مخالفان بوده است بعضی از مناطق مهم تهران، شيراز ،مشهد ،اصفهان، رشت و تبريز از آن جمله بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016