جمعه 13 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فريدون صيدی راد، عضو ستاد مهدی کروبی يکی ديگر از بازداشت شدگان دهم اسفند است، کميته گزارشگران حقوق بشر

کميته گزارشگران حقوق بشر- فريدون صيدی راد، عضو ستاد مهدی کروبی شاخه اراک روز دهم اسفندماه بازداشت شده است.

به گزارش منابع خبری اين فعال مدنی روز دهم اسفند به همراه مهسا امرآبادی بازداشت و بلافاصله به زندان اوين منتقل شده است. اين در حالی است که ماموران پس از بازداشت فريدون صيدی راد، به منزل وی رفته و اقدام به تفتيش و توقيف برخی لوازم وی کرده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گفتنی است که فريدون صيدی راد ساعت سه نيمه شب دهم اسفند طی تماس تلفنی، موضوع بازداشت خود را به خانواده اطلاع داده است، اما از آن زمان تا کنون خبر ديگری از او در دست نيست.

روز دهم اسفندماه، تعدادی از فعالين مدنی، سياسی، از جمله فخرالسادات محتشمی پور، مهسا امرآبادی و شهين جهادی نيز توسط نيروهای امنيتی بازداشت شدند.

مسئولان قوه قضاييه در اظهار نظرهای اخير خود، اعلام کرده اند که در روز دهم اسفندماه هيچ اتفاق خاصی در تهران رخ نداده است، اما منابع خبری مستقل از بازداشت صدها تن از شهروندان در اين روز خبر داده اند که به دليل کمبود جا در بازداشتگاه های تهران، به اماکن دولتی از جمله پادگان جی منتقل شده اند.

تجمع مردمی روز دهم اسفندماه، به دنبال دعوت شورای هماهنگی راه سبز اميد و در اعتراض به بازداشت رهبران جبنش سبز در تهران و برخی شهرهای ديگر برگزار شده بود که با سرکوب گسترده و برخورد خشونت بار نيروهای پليس ضد شورش و نيروهای شبه نظامی مواجه شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016