شنبه 14 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حمله به آيت‌الله بروجردی در زندان و زخمی شدن وی با تيغ آلوده، هواداران آيت‌الله بروجردی


به گزارش دريافتی از زندان اوين، يکشنبه هشتم اسفندماه ۱۳۸۹ماموران زندان طی اقدامی شتابزده، به محل نگهداری آقای بروجردی يورش برده و بعد از ضرب و شتم و توهين مکرر به اين زندانی دگرانديش، دست و پای ايشان را بسته و با تيغ آلوده بدن وی را زخم نموده و ريش ايشان را با قساوت تمام تراشيده که باعث ايجاد زخمهای عميقی بر صورت ايشان گرديد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


طراحی اينگونه اقدامات مشکوک بر زندانيان سياسی عقيدتی در راستای تشديد فشارها، تهديدها و سرکوب دگرانديشان و معترضان به نظام ولايت فقيه می باشد.
اکنون قريب به پنج سال از بازداشت و زندانی غير قانونی آقای بروجردی می گذرد و به رغم همه شکنجه های جسمی و روحی و ترور شخصيتی، ايشان همچنان بر عقايد خود مبنی بر جدايی دين از حکومت و رد صريح نظريه ولايت فقيه پافشاری می ورزد. اين مبارز دمکراسی خواه اصرار دارد که بايد يک رفراندوم آزاد تحت نظارت سازمان ملل در ايران برگزار گردد تا ملت نجيب ايران بتواند به اختيار و با رأی خود، حاکم بر سرنوشت خويش گردد و نوع مدل حکومتی خود را تعيين نمايد.
هواداران آقای بروجردی ضمن محکوم کردن بازداشت آقای بروجردی و تمامی زندانيان عقيدتی – سياسی و همچنين دگرانديشانی از جمله آقايان موسوی و کروبی، همبستگی خود را با جنبش آزاديخواهی ملت ايران اعلام ميدارند.

هواداران آقای بروجردی
۱۴ اسفند ۱۳۸۹


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016