چهارشنبه 18 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازنشستگی اجباری دکتر سيف زاده، استاد دانشگاه تهران، جرس

در ادامه حذف و تسويه اساتيد منتقد دولت، دکتر سيد حسين سيف‌زاده استاد روابط بين الملل دانشکده حقوق و علوم سياسی دانشگاه تهران، عصر روز دوشنبه ۱۶ اسفند ماه، با ابلاغ مستقيم حکم بازنشستگی اجباری از دانشگاه تهران اخراج گرديد.

به گزارش جرس، اوايل هفته جاری مکاتباتی با اين استاد در اين خصوص از سوی حراست و همچنين رياست دانشگاه تهران صورت گرفته بود ولی حکم قطعی اين استاد در عصر روز دوشنبه به وی ابلاغ گرديد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنا به اظهار برخی از دانشجويان مسئولين آموزش دانشکده حقوق و علوم سياسی دانشگاه تهران در خصوص اين موضوع عنوان داشته‌اند که دکتر سيف‌زاده بنا به صلاحديد مسئولين بازنشسته شده است.

بازنشستگی اجباری اين استاد در حالی صورت می‌گيرد که بسياری از دانشجويان دانشکده حقوق و علوم سياسی در ترم جاری با وی واحدهای درسی متفاوتی را داشته‌اند و با اعلام اين خبر دانشجويان در بلاتکليفی کاملی به سر می‌برند.

سيد حسين سيف‌زاده دارای مدرک دکترای علوم سياسی از دانشگاه سانتاباربارا کاليفرنيا و فوق دکترای علوم سياسی از دانشگاه هاروارد است. وی تا کنون ۲۲ کتاب تاليف و ۱۷۲ مقاله فارسی – انگليسی به رشته تحرير در آورده که تعداد قابل توجهی از تاليفات وی نيز موفق به دريافت مجوز چاپ نگرديده است.

طی ماه های بعد از انتخابات رياست جمهوری و روی کار آمدن کامران دانشجو بعنوان وزير علوم، موج اخراج و تسويه و بازنشستگی استادان و اعضای هيئت علمی که از دولت نهم شروع شده بود، شتاب فزاينده ای يافته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016