جمعه 20 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حسين کروبی خطاب به سردار نقدی: خانواده کروبی بر خود می بالد که سه نسلش در اوين زندانی شدند، سحام نيوز

سحام نيوز:نقدی، رئيس سازمان بسيج، طی اظهاراتی که توسط روابط عمومی بسيج منتشر شد، گفته بود: بسيجيان حلقه اول دايره ولايت و پيشتاز عمل عالمانه به منويات رهبری هستند و گام به گام پشت سر امام خامنه‌ای دامت برکاته حرکت می‌کنند. به گزارش خبرنگار سحام نيوز، فرمانده کل بسيج و از عوامل سرکوبگر اعتراضات بعد از انتخابات، همچنين در اظهار نظری ديگر گفت: مطالبه محاکمه و مجازات اين مفسدين، حق همه ملت است و با صدای بلند بايد عليه اين دو نفر فاسق و مفسد فی الارض و نوکر و جيره خوار اجنبی، فرياد زد و مجازات سريع آنان را خواستار شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در همين زمينه محمد حسين کروبی، فرزند ارشد مهدی کروبی طی مصاحبه ای با سحام نيوز به سخنان گستاخانه نقدی پاسخ داد.

حسين کروبی با يادآوری بيانيه ها و سخنان پدرش به خبرنگار ما گفت: هر روز به اين سخن پدرم که می گويند “از اين نظام نه جمهوريتی مانده و نه اسلاميتی” بيشتر و بيشتر اعتقاد پيدا ميکنم، چون به جای يک نظام ديکتاتوری وابسته، يک دولت غير قانونی روی کار آمده است. متاسفانه بايد در اين نظام افراد با لياقت و کاردان و فهميده و رزمندگان و بسيجی های اصيل جنگ کنار گذاشته شوند و هر روز شاهد برکناری يک استاد دانشگاه و محقق برجسته باشيم و به جای آنان يک مشت قداره بند شکنجه گر بازجو مسلمان نما ، که هيچ هنری بجز شکنچه کردن ندارند بر اين کشور حاکم بشوند؛ که نمونه بارزش آقای نقدی و حسين شريعتمداری بوده که بنا به گفته نزديکان اين افراد، آنها مشکل روانی و روحی داشته و به دنبال عقده گشايی های دوران گذشته شان هستند. اينان به غير از فحاشی و هتاکی ادبيات ديگری نمی دانند و بنده خيلی متاسفم که ميراث امام که نظام جمهوری اسلامی بوده، اکنون به دست اراذل و اوباش افتاده است.

فرزند ارشد مهدی کروبی در پايان خطاب به سردار نقدی گفت: آقای نقدی! اين تو هستی که به جرم شکنجه شهرداران و ريختن خون مردم مفسد فی الارض هستی وبايد مجازات شوی! آنانی که دستشان به خون ملت ايران آغشته هست بايد مجازات شوند. آنانی که گروگان گيری می کنند و به حقوق افراد تجاوز می کنند بايد مجازات شود و نه مردمی که به دنبال حقوق عادی و ازدست رفته شان هستند.آقای نقدی و امثال ايشان بهتر است بدانند مدافعان ولايت فقيه در زمان امام، پاکترين نيروهای اين کشور بودند. ولی حالا پست ترين افراد مثل مروان های صدر اسلام مدافع وضع فعلی شدند که اجازه به آنها داده شده به عمار و ابوذر انقلاب توهين کنند. خانواده کروبی بر خود می بالد که سه نسلش در اوين زندانی شدند.

لازم به توضيح می باشد که ۱۸روز است خانواده کروبی هيچ اطلاعی از سرنوشت مهدی کروبی و فاطمه کروبی ندارند. يکی از اعضای خانواده ايشان روز گذشته طی مصاحبه ای با سايت سحام نيوز، از وضعيت والدين و برادرشان اظهار بی اطلاعی نمود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016