چهارشنبه 25 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تداوم و حضور جنبش در خيابان تنها راه پيروزيست، علی مهربان

بنام خدا

بلطف ادامه راه سبز اميد بدست توانای فرزندان ايران زمين از طريق حضور موثر در خيابانها، خليفه عرب تبار و نادان که بسيار هم ترسوست کوتاه امده عمال مزدورش پيا پی اعلام ميکنند که موسوی عزيز و کروبی شجاع در حبس نبوده در حصر خانگی هستند.
اين نشانه و بارقه طلوع صبح رهائی و اميد است که انوار درخشان ازادی را برای ملت ايران به ارمغان خواهد اورد و جلوه ای است از توانائی و قدرت حضور ملت سربلند ايران که در هر حال اماده به رزمی بی امان با اوباش، مزدوران و لباده پوشان بی هويت بوده از خواسته و عزمشان به هيچ وجه کوتاه نيامده تا پايان راه مصمم و با اراده مانده طی طريق خواهند نمود.
اين تازه اغاز راه و اصرار بر ان، ملت را در کسب فرصتها و پيروزيهای جديد ياری خواهد رساند، اوباش ولايت دروغين مدتها بر طبل توخالی و هيمنه پوشالی خليفه مزدور کوبيده اراده او را باصطلاح فصل الخطاب ميخواندند، اما امروز بخود انان نيز ثابت شده که فصل الخطاب مردمند و اين ملت ازاده تعيين کننده بايدها و نبايدها در اين کشور هميشه جاويد هست و خواهد بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


هر چند که در اين روزگار مکر و فريب بظاهر دوستان نااهل با مصلحت سنجی های بی مورد و تنظيم منشورهای جعلی بخواهند اين مردم خوب و ازاده را با فريب به راهی دگر برده با بيان سختی های راه کسب ازادی حقيقی مردم را نهيب داده و با سکوت معنا دار و خائنانه شان در قبال حبس خوبان وطن، مردم را از تداوم راه سبز اميد که منجر به فروپاشی حکومت اوباش دون مايه و لباده پوش است نا اميد گردانند، اما بواسطه روشنگريهای مردان خوب وطن موسوی و کروبی دلاور اين مردم اگاه راه را از بيراه باز شناخته به تداومش تا پاکسازی ميهن از ورطه هولناک خلافت اموی با نام ولايت از پای نخواهند نشست.
مردم امروز بخوبی دوست را از دشمن باز شناخته، به مکرهای روضه خوانان اگاه گشته و بسادگی چون گذشته فريب ملايان را چه سنتی و چه امروزين مزين به واژه دکتر را نخواهند خورد، تشت رسوائی اين جماعت کوته فکر انچنان بر زمين خورده که کوس رسوائی و روسياهيشان را درعالمی فرياد زده, خودشان نيز مبهوت و سر در گريبان از مکر خدائی و چگونگی بی ابروئی در برابر خلق خدا.
اينهمه را از پايمردی کروبی خوب و موسوی دلسوز داريم که پس از سی سال فريب و خدعه ملت بدست لباده پوشان وابسته و اشاعه ظلم، فساد، دروغ، فحشا و هزاران نکبت ديگر با نام حکومت مذهبی در ايران، اين رنسانس ميهنی را بر پا داشته مردم را با خود همدل و همراه ساخته و ولی نابکار را در برهوت واماندگی سرگردان و حيران گردانده به زمين نشانده اند. انان در اينراه از حق مردم نگذشته و عليرغم سختی ها و مصائب عديده ای که برايشان به تصوير کشيده شد گامی به عقب بر نداشته ملت را تنها بحال خود رها نکرده اند، اين مردانگيست انچه حاکمان سالوس و اصلاح جويان حکومتی فاقد ان و با ان غريبه اند و مردم خوب ايران نيز در پی روشنگری و فراخوان ان مردان ازاده، مبنی بر ايستادگی در برابر حاکم جائر پا به پای انان امده مانع تکرار تاريخ و داستان رگ زدن امير در حمام فين گشته، ترس را بر ولی خائن و مزدورانش مستولی گرداندند، که اگر نبود حضور پر رنگ مردان و زنان شجاع ميهن در خيابانها شايد که تاريخ دوباره بهمان شکل تکرار شده، عزيزانمان را با تيغ نامردی در پستوی خلوت فينی ديگر رگ زده بخيال خود مردم را منکوب کرده بر طبل بی عاری دوباره ميزدند. انچه در محفل و مدرسه اين اوباش وطن فروش معنا ندارد غيرت و مردانگيست، اينان هر پستی و دنائتی را تدبير خوانده، مديريت الهی و خارق العاده خليفه نادان هم مسلک يزيد می پندارند.
اما حضور موثر مردم در پی فراخوان رهبران سبز( فقط موسوی و کروبی) و ايستادگی اين مردان شجاع بر ارمان ملت در حبس و حصر مزدوران ولی و کوتاه نيامدنشان از حقوق حقه مردم دست بدست هم داد تا جامعه جهانی به صرافت هشدار به حکومت ملايان افتاده, فشار برای ازادی خوبان را تشديد کند تا اين راه اسان حذف عزيزان ملت را بر لباده پوشان مزدور بسته، اميد به صحت و سلامت ياران مردم را افزوده، ادامه راه سبز اميد را طراوت و معنايی دگر دهد.
اينک که بواسطه بسط اگاهی در ميان مردم و بلطف رونمائی از چهره کريه ملايان فاسد دين فروش و تداوم حضور ملت در صحنه روياروئی با حکومت ظالم مذهبی و وابسته به بيگانه و پايمردی همراهان سبز در زندانهای خليفه بر اراده و خواست ملت، حق بر ادامه راه تا پاکسازی ميهن از لوث وجود اين خودکامگان دين فروش و بر پائی حکومتی ايده ال و بر امده از ارمانهای مليست، حکومتی که در ان حاکمان فراشان و خادمان ملت باشند و در مقابل مردم پاسخگو و در ان با ترويج لاطائلات بظاهر مذهبی مردم را نفريفته به قفس حصارهای خودبافته و تنگ دينی نياندازند.
بايد هوشيار بود و فريب هم پيمانان مصلح خليفه را نخورد، بايد که تا پايان راه که تغيير بنيادين در ريشه و نحوه اداره کشور است از پای ننشست و به حرافيهای سست اراده گان منفعت طلب وقعی ننهاد. ساليان عديده ای مردم خوب ايران زمين بدست دين فروشان فاسد گرفتار شده هستی، ابرو و ناموس کشور را بدست اين اوباشان در مخاطره ديده و بارها از اين قوم ملعون ضربه خورده اند. اين پايان راه برای انان و نويد اغازی دوباره برای ملت عزيز ايران است، اين مردم خوب حق مطلوب زيستن و برخورداری از حکومتی مترقی و معطوف بخواست ملت را دارند و در اينراه بارها و بارها با جان عزيزانش هزينه اين دگرگونی و ازادی ميهن را پرداخته اند.
ازادی کامل خوبان ملت، برگزاری همه پرسی در مورد نوع حکومت اينده ايران و نحوه اداره کشور، پاکسازی قانون اساسی از اصل خلافت فقيه( ولايت ) و ويرايش ان قانون هماهنگ با اراده ملت، محاکمه خائنان به ملت و قاتلان فرزندان مردم درخواست اوليه و نقشه راه جنبش سبز است که با حضور مردم در خيابانها و اصرار بر ان به نتيجه خواهد رسيد که انشاءالله اين پايانی برای جائران و ظالمان دين فروش بوده شروعی دوباره برای ايرانيان خواهد بود.

ايران پاينده- ايرانی سربلند

علی مهربان


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016